پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229178
شفر در استقلال انتظارات را برآورده نکرد/ برخي دنبال شيطنت هستند
تاریخ انتشار : 1396/11/23 11:47:23
نمایش : 1669
پيشکسوت تيم فوتبال استقلال با تاکيد بر اينکه حريفان تيم هاي ايراني در آسيا تا دندان مسلح هستند و اين کار را سخت مي کند گفت: شفر نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محمود فکري در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص عملکرد شفر در استقلال گفت: در مجموع انتظار بيشتري از اين سرمربي خارجي مي رفت اما او به طور کامل نتوانسته انتظارات را برآورده کند اما اميدواريم در ليگ قهرمانان عملکرد خوبي داشته باشد که بتواند استقلال را به مقام قهرماني برساند اگر چه با شرايطي که تيم هاي عربي دارند اين کار بسيار مشکل اما دور از دسترس نيست.

پيشکسوت استقلال در خصوص ديدار روز سه شنبه آبي پوشان برابر الريان قطر از هفته اول مرحله گروهي ليگ قهرمانان گفت: مطمئنا بازي سختي خواهد بود. الريان يکي از تيم هاي متمول فوتبال آسياست که بازيکنان گران قيمتي را جذب کرده و برابر پيروزي برابر استقلال و ديگر حريفانش است اما استقلال را هم نمي توانيم دست کم بگيريم زيرا دو بازيکن خوب خريده و از اعتماد به نفس بالايي برخوردار است و پيروزي برابر سپيدرو شرايط اين تيم را تغيير داده و اميدوارم بتواند با روحيه خوب مقابل اين حريف قطري قرار گرفته و در اولين بازي سه امتياز را از آن خود کند.

وي تاکيد کرد: در ليگ قهرمانان تيم هاي عربي تا دندان مسلح هستند و از لحاظ امکانات بازيکنان خوب و فوتبال ما تفاوت هاي فوق العاده زيادي دارند اما باز هم از تيم هايي چون استقلال و پرسپوليس مي ترسند و هميشه نگران اين هستند که با آن همه امکانات مقابل اين دو تيم پرطرفدار ايراني شکست بخورند.

فکري در خصوص شرايط نفت مسجدسليمان هم گفت: خوشبختانه همچنان فاصله خود را با ساير تيم ها حفظ کرده ايم و نسبت به آنها امتياز بيشتري داريم. نيم فصل دوم هميشه فشار بر روي تيم ها زياد است و همه بدنبال گرفتن امتياز هستند البته روز دوشنبه يک بازي سخت مقابل خونه به خونه بابل داريم که اميدوارم در اين بازي موفق شويم.

وي در پاسخ به اين پرسش که آيا مسئولان فوتبال استان با شما همکاريهاي لازم را انجام مي دهند گفت: از مسئولين متشکرم. آنها تلاش زيادي مي کنند تيم به ليگ برتر راه پيدا کند و مطمئنم با حمايت هواداران اين اتفاق خواهد افتاد.

فکري خاطرنشان کرد: منظورم از شيطنت برخي ها متاسفانه تيم هايي هستند که بدنبال اين هستند که ما و ديگر تيم هاي بالانشين را تضعيف کرده و با رفتار ناشايستي که از خود نشان مي دهند بتوانند جلوي امتياز گيري بالانشينان جدول را بگيرند که اين يک رفتار بسيار زشت و ناپسند است.

پيشکسوت استقلال در پايان خاطرنشان کرد: زماني که در نساجي بودم آقاي قهرماني براي ما دو بار سوت زد و شرايط خوب نبود. در ديدار برابر خونه به خونه هم قهرماني وظيفه قضاوت اين ديدار را به عهده دارد اما آرزو مي کنم سوت هاي او در نتيجه تاثيرگذار نباشد و عدالت در بازي رعايت شود.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html