پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229159
مردم با حضور در راهپيمايي ۲۲ بهمن دشمنان را نا اميد کنند
تاریخ انتشار : 1396/11/18 11:22:57
نمایش : 1948
قم - يکي از مراجع تقليد شيعيان گفت: مردم با حضور در راهپيمايي ۲۲ بهمن اميد دشمنان که در پي اغتشاشات اخير زياد شده بود را نا اميد کنند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، آيت‌الله العظمي ناصر مکارم شيرازي صبح چهارشنبه در درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم با اشاره به وضعيت بودجه سال جاري کشور اظهار داشت: در تنظيم بودجه بايد بار درآمدي بر دوش مردم مرفه و اقشار پردرآمد باشد.

وي افزود: کساني هستند که يارانه مي‌گيرند و در عين حال چندين اتومبيل در خانه دارند و بايد دولت و مجلس در بودجه به اين مسئله توجه داشته باشد.

اين مفسر قرآن کريم اظهار داشت: دولت بايد از اين اقشار درآمد بيشتري به دست آورد و درآمدها نيز بيشتر براي مردم ضعيف هزينه شود.

وي همچنين با تبريک فرارسيدن ۲۲ بهمن و دهه فجر  افزود: مردم به انقلاب خودشان علاقه دارند و همه با حضور در راهپيمايي ۲۲ بهمن به دشمن، ضربه خواهند زد.

اغتشاشات اخير اميد کاذبي براي دشمنان ايجاد کرد

آيت الله مکارم شيرازي افزود: اغتشاشات اخير اميد کاذبي براي دشمنان ايجاد کرده و بايد نشان دهيم که اميدشان به نا اميدي منتهي مي‌شود.

وي با بيان اينکه انقلاب ما به فرموده امام و رهبري با همه انقلاب‌ها فرق دارد، گفت: همه انقلاب‌ها متکي به شرق و غرب بودند ولي انقلاب ما بدون تکيه بر هيچ قدرتي و نه شرقي و غربي ايجاد شده است و با وجود مخالفت آنان پيشرفت کرده است.

استاد سطوح عالي حوزه اضافه کرد: هشت سال به ما جنگ تحميل شد و ما در بدترين شرايط و دشمنان در بهترين شرايط قرار داشتند و در عين حال هشت سال جنگ را تحمل کرديم و دشمن نتوانست کاري بکند.

بايد عوامل موفقيت انقلاب را بشناسيم

وي با تأکيد بر اينکه بايد عوامل موفقيت انقلاب را بشناسيم و آن را ادامه دهيم، گفت: وحدت که در دين نيز بر آن تأکيد زيادي شده است يکي از مهم‌ترين عوامل موفقيت انقلاب بود.

آيت‌الله مکارم شيرازي با بيان اينکه از نگاه قرآن، اختلاف نشانه بي‌عقلي است، اظهار داشت: هنوز عده‌اي در مورد انتخابات صحبت کرده و انتقام آن دوره را مي‌گيرند در صورتي که هر چه بود گذشت.

وي افزود: آمريکا دنبال متحدکردن اروپا بر ضد ما هستند و ما نبايد در اين شرايط اختلاف داشته باشيم.

تأکيد اسلام بر رعايت حقوق مردم

اين مرجع تقليد شيعيان همچنين در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به توجه اسلام به رعايت حقوق مردم، اضافه کرد: اسلام به رعايت حقوق مردم بهاي زيادي مي‌دهد و کسي که باعث آزار مردم شود را جهنمي و کسي که مانعي از جلوي راه مردم بردارد را بهشتي معرفي کرده است.

وي تأکيد کرد: برخي دنبال اين هستند که فقط گيلم خود را از آب بکشند و هر بلايي بر سر ديگران بيايد براي آنان مهم نيست.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html