پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229144
ما مسئول رضايت مندي مردم هستيم/رشادت هاي شهدا،جانبازان،آزادگان کمر استکبار جهاني را به سرکردگي آمريکا،اسرائيل و انگليس شکست است
تاریخ انتشار : 1396/11/16 09:05:11
نمایش : 1237
استاندار چهارمحال و بختياري گفت:ما مسئول رضايت مندي مردم هستيم و اين رضايت مندي ممکن است يک روز با پول باشد يک روز با اعتبارات و يک روز هم با پروژه و يک روز با شنيدن مشکلات مردم و درد و دل هاي آنان اين رضايتمندي حاصل شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از زنگ خبر : اقبال عباسي استاندار چهارمحال و بختياري روز يکشنبه همزمان با چهارمين روز دهه فجر انقلاب اسلامي با حضور در گلزار شهداي وردنجان و بن به مقام شهيدان هشت سال دفاع مقدس اداي احترام کرد.
 

عباسي با حضور در شهرستان بن و گلزار شهداي شهر وردنجان و با اداي احترام به مقام شامخ شهدا، سفر يک روزه ي خود را به شهرستان آغاز کرده و با حضور در کارگاه توليدقارچ شهر وردنجان اين کارگاه را افتتاح کردند.


امام جمعه موقعت شهر وردنجان در گلزار شهداي ضمن تبريک ايام الله دهه فجر و خير مقدم به آقاي عباسي استاندار محترم جهت حضور در شهر وردنجان گفت : از مهم ترين دغدغه هاي مردم شهر وردنجان بحث فاضلاب شهري ،آسفالت کشي و جدول سازي معابر شهري شهر وردنجان ،نبود مجتمع فرهنگي در سطح شهر ،نبود درمانگاه ،نبود پارک و فضاي تفريحي ،نبود سيستم گرمايشي مناسب در گلزار شهر بوده و همچنين تکميل و تجهيز دفتر امام جمعه،تجهيز شهرداري از نياز هاي مبرم شهر وردنجان مي باشد.


حجت الاسلام مير افضلي امام جمعه شهرستان بن ضمن تبريک ايام الله دهه ي فجر و خوش آمدگويي به استاندار چهارمحال و بختياري به شهرستان بن گفت:اگر مشکلات بيان و مطرح مي شود اين مشکلات مردم مي باشد و ما موظف به بيان و پيگيري آن ها هستيم.



وي ادامه داد تمامي دولت هاي جمهوري اسلامي ايران داراي نقاط قوت و ضعفي بوده اند و هستند و حال با حضور شخص آقاي استاندار در شهرستان بن انتظار داريم که مشکلات موجود در شهرستان بن سريع تر حل و راهکار هايي براي برطف کردن اين مشکلات مطرح شود.

مير افضلي ضمن بيان مشکلات موجود در سطح شهرستان گفت :عدم وجود بيمارستان در شهرستان بن، نبود صنايع مادر در شهرستان بن، داشتن بالاترين رتبه بيکاري در سطح استان ،وضعيت نامناسب شهداي گمنام شهر بن،وضعيت نامعلوم فرهنگسراي شهرستان بن،وضعيت نامعلوم مصلي شهر بن،وضعيت نامناسب اشتغال در سطح شهرستان،مساعد نبودن اوضاع صنعت در اين شهرستان از جمله اين مشکلات مي باشد .
 
 
کمال اکبريان فرماندار شهرستان بن با تقدير و تشکر از حضور استاندار در شهرستان بن گفت:اولين اقداماتي که براي اين شهرستان انجام شد استقرار تمامي ادارات در سطح اين شهرستان بود بيش از 11 اداره ارتقاء و يا به اين شهرستان اضافه شدند.


وي با شاره به ساماندهي قبور مطهر شهدا گفت:در برنامه سال 97 پيش بيني شده که تمامي گلزار هاي شهدا ساماندهي شوند.

اکبريان افزود : امروز 13 پروژه به دست آقاي استاندار افتتاح خواهد شد که هزينه اي بالغ بر 4.5ميليارد تومان صرف شده است 5پروژه مربوط به حوزه کشاورزي 3پروژه مربوط به حوزه علوم پزشکي 1پروژه مربوط به حوزه آب و فاضلاب شهري و 1پروژه هم مربوط به اداره امور روستايي و مهمترين آنها مخزن 2000ليتري آب شرب شهر بن ميباشد که مشکل آب شهر بن را برطرف ميکند.
 
اقبال عباسي استاندار چهارمحال و بختياري  در آغاز اين مراسم ضمن  افتتاح همزمان 13 پروژه در سطح شهرستان بن  گفت : شهداي انقلاب اسلامي با نثار خون خود کشور را براي هميشه بيمه کردند.


عباسي تاکيد کرد: رشادت هاي شهدا، جانبازان، آزادگان و ايثارگران، کمر استکبار جهاني را به سرکردگي آمريکا، اسرائيل و انگليس شکست.
 
 استاندار چهارمحال بختياري گفت : در رابطه با مشکلات موجود در شهرستان بن وحل اين  مشکلات بنده با تعامل با مديران مسئول هر حوزه اين موارد را مورد بررسي قرار خواهيم داد و طي جلسه شوراي اداري اين شهرستان به حل اين مشکلات اقدام خواهيم کرد و برسي خواهد شد که آيا مدير هر قسمت اعتبارات اجرايي را چگونه مورد مصرف قرار داده و چه مقدار اين اجراييات در اختيار مردم قرار گرفته است.

 وي با بيان اينکه ما مسئول رضايت مندي مردم هستيم گفت :  اين رضايت مندي ممکن است يک روز با پول باشد يک روز با اعتبارات و يک روز هم با پروژه و يک روز با شنيدن مشکلات مردم و درد و دل هاي آنان  اين رضايتمندي حاصل شود.

استاندار چهارمحال و بختياري تصريح کرد: مسئولان دستگاه هاي اجرايي استان موظفند برنامه هاي فرهنگي را در دستور کار خود قرار دهند.
وي با حضور در ميان نماز گزاران مسجد جامع شهر بن ،سخنان مردم را از نزديک شنيدند.



استاندار چهارمحال و بختياري در پايان ضمن بازديد از مجتمع تفريحي گردشگري گرداب بن از مشکلات اين مجتمع با خبر شدند.



انتهاي پيام1022ج /520ز
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html