پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229142
آغاز فصل جديد پيغام‌هاي روحيه‌بخش کي‌روش/ غيرممکن را ممکن کن
تاریخ انتشار : 1396/11/15 13:33:14
نمایش : 1655
سرمربي تيم ملي فوتبال ايران که قبل از جام جهاني ۲۰۱۴ نيز پيغام هايي را براي حمايت از شاگردانش منتشر کرده بود، فصل جديد اين پيام ها براي روسيه را باز کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، تيم ملي فوتبال ايران خرداد و تيرماه سال آينده بايد در بيست و يکمين دوره رقابتهاي جام جهاني و در گروه دوم با تيم هاي مراکش، پرتغال و اسپانيا مبارزه کند. کارلوس کي روش در پيامي که پيش از اين هم سابقه انتشارش براي جام جهاني قبلي را داشته آورده است:

«غيرممکن را ممکن کن
دستاورد استثنايي شرايط استثنايي را مي‌طلبد. نتايج استثنايي نيازمند راه حل‌هاي استثنايي است. زمانيکه شما با چالشي فوق العاده استثنايي مواجه هستيد، نمي‌توانيد آينده خود را فقط روي کارهاي روتين و عادي استوار کنيد.

بايد در عملکردتان خلاق، در راه حل‌هايتان پيش‌رو و در آرزوها و روياهايتان جاه طلب باشيد. بنابراين در راستاي تبديل مشقت و سختي به طلا و به چالش کشيدن غير ممکن، شما بايد شجاع، دلير و اماده گرفتن تصميمات خارق العاده باشيد.
همه‌براي تيم ملي»

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html