پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229055
اطلاعيه فدراسيون فوتبال در خصوص درگيري مربي تيم ملي
تاریخ انتشار : 1396/10/27 08:47:31
نمایش : 1593
فدراسيون فوتبال اطلاعيه ايي را در خصوص درگيري لفظي روز دوشنبه مربي تيم ملي فوتبال و کارمند اين فدراسيون صادر کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، اخباري در خصوص درگيري مربي تيم ملي فوتبال ايران و يکي از کارمندان فدراسيون در جريان بازديد نماينده فدراسيون جهاني فوتبال از امکانات کمپ تيم هاي ملي منتشر شد و در همين راستا فدراسيون فوتبال اطلاعيه ايي را صادر کرد.

در اطلاعيه فدراسيون فوتبال آمده است: در زمان بازديد هان جانسن از ساختمان پک به دليل انجام نشدن برخي پيش‌بيني‌ها و عدم هماهنگي‌ها، اتفاق ناخوشايندي رخ داد.

در ساختمان پک به دليل اينکه محل استقرار تيم ملي و کادر فني است، اطلاعات محرمانه‌اي از تيم ملي وجود دارد، بنابراين ضروري است که ورود به اين ساختمان با هماهنگي صورت گيرد.

اگر آقاي اوسيانو کروز مانع ورود افراد به بخش‌هايي از اين ساختمان و اتاق‌هاي کادر فني شده، او تنها وظيفه قانوني‌اش را انجام داده و رفتار نامتعارفي هم از او سر نزده است. ضمن آنکه بايد اشاره کرد آغازگر توهين هاي کلامي، علي خطير بوده است.

گزارش کامل اين ماجرا به رييس محترم فدراسيون فوتبال ارائه شده و به محض بازگشت ايشان به تهران، تصميم لازم درباره خاطي توسط رييس فدراسيون اتخاذ خواهد شد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html