پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229053
رؤساي قوا از پيام‌رسان‌هاي داخلي حمايت و فيلترشکن‌ها را ساماندهي کنند
تاریخ انتشار : 1396/10/27 08:40:46
نمایش : 1492
170 نماينده مجلس با امضاي نامه‌اي از رؤساي قواي سه‌گانه خواستند از پيام‌رسان‌هاي داخلي حمايت و فيلترشکن‌ها را ساماندهي کنند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛170 نماينده مجلس با امضاي نامه‌اي از رؤساي قواي سه‌گانه خواستند از پيام‌رسان‌هاي داخلي حمايت و فيلترشکن‌ها را ساماندهي کنند.

در اين نامه که توسط احمد اميرآبادي فراهاني عضو هيئت رئيسه مجلس قرائت شد خطاب به سران قوا آمده است:

همانطور که مستحضر هستيد در چند ماه گذشته بدخواهان و دشمنان ملت ايران با سوءاستفاده از برخي زمينه هاي داخلي حداکثر بهره را از پيام رسان هاي خارجي براي ايجاد ناامني، فساد و آشوب در شهرهاي ايران را برده اند.

حمله داعش به مجلس شوراي اسلامي، ترويج خشونت، ايجاد آشوب هاي خياباني اخير، فروش مواد مخدر و روانگردان ها گوشه اي از اقدامات دشمنان ملت ايران در بستر پيام رسان هاي خارجي بوده است.

ما نمايندگان مجلس شوراي اسلامي به منظور حفظ و استقلال سياسي و فرهنگي کشور به پيشگيري ناامني و تجاوز به حريم خصوصي آحاد جامعه و صيانت از فرهنگ و هويت ايراني اسلامي و تامين حقوق شهروندي با آزادي هاي مشروع  و امنيت و آسايش مردم و نيز حمايت از فناوري بومي و توانمندي داخلي از شما روساي قوا خواستاريم ضمن حمايت از پيام رسان هاي داخلي دستور فرماييد اين پيام رسان ها جايگزين پيام رسان هاي خارجي شود و نسبت به ساماندهي فيلترشکن ها اقدام عاجل  به عمل آيد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html