پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229051
شبکه‌هاي اجتماعي خارجي تهديد براي نسل جديد و خانواده‌ها است
تاریخ انتشار : 1396/10/27 07:26:11
نمایش : 929
رئيس اداره تبليغات اسلامي فارسان گفت: امروز باوجود شبکه‌هاي اجتماعي خارجي انباشتي از تهديدها براي نسل جديد و خانواده‌ها است که مي‌توان اين شکاف بزرگي را با نقطه شروع آن‌که خانواده است پر کرد چون خانواده است که حلال تماي مشکلات است درصورتي‌که در آن راه و روش زندگي اسلامي نهادينه‌شده باشد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سيد حسن چراغي رئيس اداره تبليغات شهرستان فارسان در ديدار با فرماندهي ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان در رابطه با سبک ‌زندگي اسلامي گفت: در جه اول مشکلات جامعه در رابطه با رعايت نکردن سبک رندگي اسلامي است و اين شکاف‌هاي را که ما در حوزه سبک زندگي اسلامي مي‌بينيم به خاطر بي‌اعتنايي مردم به اين روش زندگي و اهميت ندادن به آن باعث بروز آسيب‌هاي در سطح جامعه شده است.
 
وي افزود: برگزاري کردن گفتمان‌هاي در رابطه با سبک زندگي اسلامي که با باورها و اعتقاد خانواده‌ها سرکار دارد خيلي اهميت دارد درصورتي‌که عملي انجام شود تا در تعمق بخشيدن به باورهاي جامعه به سبک زندگي اسلامي قدم‌هاي لازم را برداريم تا باعث تقويت و تبليغ و ترويج بيشتر براي سبک زندگي اسلامي شود.
 
رئيس اداره تبليغات اسلامي نوع زندگي اهل‌بيت عليهم‌السلام را يک باور بزرگ ديني دانست و گفت: نوع زندگي اهل‌بيت عليهم‌السلام بايد در سطح جامعه اسلامي به‌گونه‌اي تبليغ شود تا با نگاه به اين نوع زندگي باعث پيشرفت‌هاي مادي و معنوي براي خانواده‌ها شود تا به عمق زندگي آن‌ها باور کنيم و بفهميم زندگي اسلامي يعني چي.
 
وي نکته ديگر را در رابطه با سبک زندگي اسلامي ابراز داشت برگزار کردن دوره‌ها زندگي اسلامي بايد شروعش از طرف خود مردم باشد و سازمان‌ها و نهادهاي دولتي فقط بستر را نسبت به اين دوره‌ها فراهم کنند.

چراغي بابيان اينکه به‌جاي شعار و برگزاري کردن جلسات متعدد در اين رابطه گفت: بهتر است اين جلسات تبديل شوند به گفتمان‌هاي نزد خود مردم تا با برگزار کردن جلسات سبک زندگي اسلامي حرکتي باشد براي جامعه به سمت قله‌هاي رفيع در زندگي و تبديل کردن اين شعارها به واقعيت.

وي در ادامه افزود: امروز باوجود شبکه‌هاي اجتماعي خارجي انباشتي از تهديدها براي نسل جديد و خانواده‌ها است که مي‌توان اين شکاف بزرگي را با نقطه شروع آن‌که خانواده است پر کرد چون خانواده است که حلال تمام مشکلات است درصورتي‌که در آن راه و روش زندگي اسلامي نهادينه‌شده باشد.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html