پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229050
بازگشت نرخ محصولات لبني به قبل از افزايش قيمت‌ها
تاریخ انتشار : 1396/10/26 10:06:18
نمایش : 1467
سخنگوي سازمان حمايت مصرف‌کنندگان گفت: با پيگيري‌هاي انجام شده، قيمت اقلام پرمصرف لبني در اکثر برندها به قبل از افزايش قيمت‌ ها بازگشت.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، غلامرضا کاوه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مصوبه شماره ۴۸۰۲۱ مورخ ۹۴/۴/۱۶ ستاد هدفمندسازي يارانه‌ها که براساس آن قيمت محصولات لبني پرمصرف (شير، پنير و ماست) در گروه اول کالاهاي اولويت‌دار قرار گرفته‌اند، گفت: با پيگيري‌هاي سازمان حمايت مصرف‌کنندگان و توليدکنندگان و همکاري سازمان تعزيرات حکومتي، افزايش خودسرانه قيمت برخي محصولات لبني توسط تعدادي از واحدهاي توليدکننده محصولات لبني متوقف و قيمت محصولات مذکور به قبل از افزايش قيمت‌ها بازگشت.

 وي تصريح کرد: با توجه به لزوم جلوگيري از افزايش نامتعارف قيمت اقلام لبني و لزوم اعمال،  قانون موارد تخلف به سازمان تعزيرات حکومتي ارسال و تحت رسيدگي مي‌باشد.

وي با قدرداني از واحدهايي که قيمت‌ها را به قبل برگردانده‌اند و از قانون و مقررات تبعيت نموده‌اند، از مصرف‌کنندگان درخواست کرد در صورت مواجهه با گرانفروشي هرگونه کالا و خدمات بخصوص موادلبني و تخم‌مرغ، سازمان حمايت مصرف‌کنندگان و توليدکنندگان و همچنين سازمان‌هاي صنعت، معدن و تجارت استان‌ها را از طريق اطلاع‌رساني به سامانه ۱۲۴، ياري نمايند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html