پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229048
جان‌باختگان کشتي نفت‌کش ايراني صاحب حقي عظيم بر همه مردم هستند
تاریخ انتشار : 1396/10/26 09:59:36
نمایش : 1471
حجت الاسلام محمدعلي نکونام نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري در پيامي حادثه‌ي ناگوار و دلخراش جان باختن کارکنان کشتي نفت‌کش را تسليت گفت.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام محمدعلي نکونام نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري در پيامي حادثه‌ي ناگوار و دلخراش جان باختن کارکنان کشتي نفت‌کش را تسليت گفت.

متن اين پيام به شرح زير است:

بسم الله الرّحمن الرّحيم

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَيْهِ راجِعُونَ

حادثه بسيار ناگوار و دلخراش کشتي نفت‌کش که منجر به جان‌باختن جمعي از عزيزانمان شد، همه ايرانيان و هموطنان را داغدار کرد؛ اين مصيبت ناگوار را اوّلاً به تمام خانواده‌هائي که با چشماني اشکبار و دلي سوزان بار سنگين اين ضايعه را تحمّل مي‌کنند، تسليت مي‌گويم.

و ثانياً به همه هموطنان که با مشارکت و همدردي خودشان در اين غم بزرگ آلام و دردهاي جانکاه صاحبان مصاب را کاهش دادند هم تسليت گفته و هم تشکر مي‌کنم.

اينگونه حوادث وقتي مشارکت همگاني را همراه داشته باشد و خانواده‌هاي مصيبت ديده، همه چشمان را همراه خودشان اشکبار ببينند به ميزان بسيار قابل توجه، دردها تسکين يافته و آرام خواهد شد.

اضافه بر آنکه جان‌باختگان عزيزمان که در خدمت به کشور و مردم سختيهاي زيادي را تحمّل نموده و پايان عمر خود را با حادثه‌اي اينچنين رقم زدند، صاحب حقي عظيم بر همه مردم هستند و اين هم‌دردي‌ها مي‌تواند گوشه‌اي از حق بزرگ آنها را ادا نمايد.
▫️برايشان غفران واسعه الهي و درجات ملکوتي از خداوند متعال مسألت داريم.

الّلهم اغفرلنا و لهم بجاه محمد و آله الطاهرين

محمدعلي نکونام نماينده ولي فقيه در استان چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد- ۹۶/۱۰/۲۵
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html