پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229043
نتايج تکميل ظرفيت آزمون دستياري اعلام شد/ قبولي بيش از ۵۳۰ نفر
تاریخ انتشار : 1396/10/24 09:55:48
نمایش : 1518
نتايج تکميل ظرفيت چهل و چهارمين دوره آزمون پذيرش دستيار تخصصي اعلام شد و ۵۳۷ نفر در اين مرحله پذيرفته شدند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، داوطلباني که در مرحله تکميل ظرفيت چهل و چهارمين دوره آزمون پذيرش دستيار تخصصي انتخاب رشته مجدد کردند با توجه به ظرفيت، ۵۳۷ نفر در رشته هاي مختلف پذيرفته شدند. 

پذيرفته شدگان بايد از روز سه شنبه ۲۶ دي تا شنبه ۳۰ دي به دانشگاه محل پذيرش مراجعه و نسبت به تکميل مدارک ثبت نامي خود اقدام کنند. 

با توجه به اطلاعيه مرحله تکميل ظرفيت، رشته هاي بيماري هاي قلب و عروق، جراحي کليه و مجاري ادراري، بيماري هاي مغز و اعصاب، جراحي مغز و اعصاب و ارتوپدي مخصوص مناطق محروم است.

آن دسته از رزمندگان که اين رشته ها را انتخاب کرده و پذيرفته شده اند بايد در موقع ثبت نام، تعهد مربوط به سهميه مناطق محروم را داده تا بتوانند همانند داوطلبان مناطق محروم در اين رشته ها ادامه تحصيل دهند.

همچنين رشته هاي روانپزشکي، زنان و زايمان و پزشک خانواده داراي مصاحبه است و افرادي که به مصاحبه دعوت شده بودند، نتيجه مصاحبه در گزينش نهايي آنها اعمال شده است.

بر اساس مصوبات شوراي آموزش پزشکي و تخصصي انصراف دهندگان از ثبت نام به هر دليل، از شرکت و پذيرش در آزمون پذيرش دستيار سال آينده (دوره چهل و پنجم) محروم هستند و ذخيره اي وجود ندارد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html