پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229042
راي نهايي پرونده تعليق کشتي ايران تا پايان هفته اعلام مي‌شود
تاریخ انتشار : 1396/10/24 09:53:48
نمایش : 1741
راي نهايي پرونده تعليق احتمالي کشتي ايران با توجه به پايان تعطيلات سال نو ميلادي در اروپا تا اواخر هفته جاري از سوي اتحاديه جهاني، مشخص و اعلام خواهد شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، بعد از گذشت چند هفته از مطرح شدن بحث تعليق کشتي ايران از سوي اتحاديه جهاني و کميته بين المللي المپيک، اهالي ورزش به ويژه متوليان کشتي ايران منتظر راي نهايي هستند. هر چند از ابتداي تشکيل اين پرونده، تلاش فراواني از سوي فدراسيون کشتي ايران صورت گرفت تا حکم احتمالي تا حد قابل توجهي کاهش يابد، اما خطر تعليق کلي کشتي ايران همچنان به قوت خود باقي است.

البته از جمله اقدامات ديپلماسي فدراسيون کشتي بايد به سفر رسول خادم به عنوان عضو هيات رئيسه اتحاديه جهاني به سوئيس و مذاکره با «نناد لالوويچ» رئيس اين اتحاديه اشاره کرد. مذاکراتي که در نهايت توانست زمان صدور حکم تعليق احتمالي کشتي ايران را حدود سه هفته به تعويق بياندازد.

در ادامه اين روند، تعطيلات کريسمس در اروپا نيز بار ديگر به داد کشتي ايران رسيد تا شايد متوليان کشتي و ورزش ايران بتوانند از تعطيلي موقت اين سازمان هاي بين المللي به سود خود استفاده کرده و با اقدامات لازم، حکم نهايي را کاهش دهند.

حالا با توجه به روزهاي پاياني تعطيلات سال جديد ميلادي و آغاز رسيدگي به روند پرونده کشتي ايران از سوي اتحاديه جهاني گفته مي شود حکم نهايي تا پايان هفته جاري صادر و اعلام خواهد شد.

هر چند رسول خادم در آخرين اظهارات خود در خصوص رفع خطر تعليق کشتي ايران اعلام کرد فدراسيون کشتي به تنهايي براي ورود به چنين موضوع مهمي، توان بالايي ندارد، اما رئيس فدراسيون سعي خواهد کرد در حد امکان با تکيه بر ارتباطات نزديکش با رئيس اتحاديه جهاني، در خصوص حکم نهايي اين پرونده، تخفيف بگيرد.

احتمالي که با توجه به جديت و قاطعيت کميته بين المللي المپيک در رسيدگي به اين پرونده، بسيار دور از ذهن است. اما با اين وجود وزارت ورزش و فدراسيون کشتي همچنان بدنبال آن هستند تا با کاهش دادن ميزان حکم نهايي از سوي اتحاديه جهاني، احتمال تعليق کلي کشتي ايران با کمي نرمش و سازش از سوي مجامع بين المللي به حکم محروميت براي کشتي‌گير و مربي ايراني تغيير کند. به هر حال براي روشن شدن وضعيت مبهم کشتي ايران بايد تا پايان هفته و صدور حکم نهايي اين پرونده صبر کرد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html