پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229038
رونمايي از ۱۰ عنوان کتاب دفاع مقدس چهارمحال و بختياري
تاریخ انتشار : 1396/10/24 09:06:30
نمایش : 1640
۱۰عنوان کتاب دفاع مقدس که توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس چهارمحال و بختياري به چاپ رسيده است، توسط سرلشکر باقري رييس ستاد کل نيروهاي مسلح رونمايي شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در جريان بازديد سردار سرلشکر پاسدار محمد باقري رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح از نمايشگاه عملکرد و دستاوردهاي بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس از ۱۰ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس چهارمحال و بختياري رونمايي شد.

«راز پيروزي» و «راز بيداري» به نويسندگي عباس عباسي، «شناسنامه شهداي چهارمحال و بختياري» اثر جمع آوري شده حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس استان، «جهاد و شهادت از منظر قرآن» به نويسندگي علي مراد سعيدي، «شعر خيس باران» منتخب اشعار جشنواره شعر دفاع مقدس استان، «سال‌هاي پرخاطره» به نويسندگي اردشير رئيسي، «همکلاسي آسماني» به کوشش سجاد خالقي، «وقتي جنگ به خانه‌ ما آمد» به کوشش نرگس آل مومن، «از پلاک هشت» منتخب جشنواره خاطره نويسي دفاع مقدس استان و «پدر، پرنده و سفر» به نويسندگي ليلا جعفري عناوين اين کتاب‌ها هستند که توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس چهارمحال و بختياري تهيه و منتشر شده اند.

سرهنگ پاسدار عباس عباسي مديرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس چهارمحال و بختياري در حاشيه اين بازديد، توضيحاتي پيرامون فعاليت‌هاي اداره کل متبوع در حوزه‌هاي مختلف بخصوص حمايت از چاپ و نشر کتاب ارائه کرد و گفت: اين اداره کل طي پنج سال گذشته ۷۴ عنوان کتاب منتشر کرده است که تقريبا ۱۷ درصد آن در حوزه شعر، ۲۴ درصد آن در حوزه پژوهش، ۱۳ درصد آن در حوزه داستان، ۳۲ درصد در حوزه خاطرات و مابقي در ساير حوز‌ه‌هاي مرتبط نگاشته شده است.

سرهنگ عباسي با تاکيد بر اهميت انتقال ارزش‌هاي دفاع مقدس به نوجوانان و نونهالان تصريح کرد: اخيرا در حوزه کتاب کودک ورود پيدا کرديم تا اين گروه سني را با زبان و ادبيات خاص خودشان نسبت به فرهنگ و تاريخ دفاع مقدس نيز آشنا و آگاه سازيم.

وي گفت: بخشي از کتاب هاي منتشر شده اين اداره کل از لحاظ محتوايي مورد تاييد پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس بوده و مي توانند در سطح ملي مطرح و ارائه شوند.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html