پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229031
مسئولان در مقابل قولي که به مردم مي‌دهند فرافکني نداشته باشند
تاریخ انتشار : 1396/10/22 15:30:31
نمایش : 1085
امام‌جمعه فارسان گفت:اگر به مردم قول بدهيم و بعد از مدت‏زمانى براى عملكرد نداشته خويش فرافكنى داشته باشيم، نه شايسته مسئولان محترم و دولتمردان است و نه شايسته مردم فهيم ايران.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌هاي اين هفته شهر فارسان گفت: شمارا به رعايت تقواي الهي دعوت مي‌کنم، تبعيت کردن از حدود الهي و واجبات الهي و رعايت کردن و پرهيز از معاصي الهي و ترک محرمات الهي. تنها راه نجات و رسيدن به سعادت ابدي در دنيا و آخرت رعايت تقواي الهي است


مردم شهرستان فارسان در راهپيمايي 17 دي‌ماه خوش درخشيدند

وي تصريح کرد: تقدير و تشکر مي‌کنم از مردم غيور، صبور و ولايت مدار شهرستان فارسان که در 17 دي بار ديگر به پشتيباني نظام و ولايت‌فقيه به ميدان آمدند. خداي متعال ان شاء الله نعمت ولايت و نعمت بصيرت و بيداري را براي ما زياد و سايه رهبري را مستدام گرداند؛ و ملت عزيز ايران که با بصيرت و هوشمندي در حوادث مختلف توانسته‌اند در مقابل دشمنان بايستند خداي متعال ان شاء الله همگي را از بليات سمائي و ارضي حفظ کند.

امام‌جمعه شهر فارسان به سخنان مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي)  درچند روز گذشته اشاره داشت و گفت: مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي) روز ۱۹ دى‏ماه در تحليل حوادث اخير به‏عنوان اولين و مورد اتفاق‏ترين مطلب فرمودند: «در اين روزها تحليل‏هاى گوناگونى از طرف اشخاص مختلف و جناح‌ها، در روزنامه‏ها، در شبكه‏هاى اينترنتى نسبت به اين قضايا انجام گرفت؛ در اين تحليل‏ها يك نقطه‏ى تقريباً مشتركى وجود داشت كه آن نقطه، نقطه‏ى درستى است و آن تفكيك بين مطالبات صادقانه و به حقّ مردم و حركات وحشيانه و تخريبگرانه‏ى يك گروه است.

وظيفه دولت‏مردان جوابگويى به اعتماد مردم است

وي اظهار داشت: وظيفه دولت‏مردان جوابگويى به اعتماد مردم است كه در برهه فعلى حكم جهاد فى سبيل الله را دارد، همان‏گونه كه رهبر معظم انقلاب بارها تأكيد فرموده‏اند امروز شاخص‏ترين مبارزه مسؤولين در نظام اسلامى، همان خدمت صادقانه به مردم به‏ويژه اقشار محروم است

وي بيان داشت: از هر منظرى كه مى‏نگريم وظيفه دولت‏مردان در هر سه قوه كلان كشورى خدمت صادقانه است و مهم‏تر اين‏كه اگر مي‏خواهيم حقوق شهروندى  درجامعه رواج پيدا كند، از عملكرد دولتمردان اين امر شدنى است. ولي اين‏كه به مردم قول بدهيم و بعد از مدت‏زمانى براى عملكرد نداشته خويش فرافكنى داشته باشيم، نه شايسته مسئولان محترم و دولتمردان است و نه شايسته مردم فهيم ايران.

شيطان بزرگ آمريكا و ترامپ به‏ عنوان دشمن سرسخت ملت ايران هستند

امام‌جمعه فارسان به 22 دي‌ماه اشاره داشت و گفت: ۲۲ دى‏ماه يعني امروز روزى ديگر براى تصميم رئيس‌جمهور آمريكا مبنى بر تمديد و يا عدم تمديد تعليق‌هاي تحريم و پذيرش و عدم پذيرش ادامه حيات برجام است.

وي افزود: شيطان بزرگ آمريكا و ترامپ به‏عنوان دشمن سرسخت ملت ايران تنها در همين دوران كوتاه يک‌ساله‌ي روى كار آمدنش، در چندين اقدام ظالمانه عليه جمهورى اسلامى با رسوايى و انزواى شديد مواجه گرديده است.

وي تصريح کرد: نمونه داغ و نزديك آن‌که هنوز عوارضش در جريان است، دخالت مذبوحانه در مسائل داخلى ايران و حمايت و هدايت عريان و آشكار از اغتشاشات اخير مى‏باشد اگرچه به فضل الهى اين بار هم تير آمريكا به سنگ خورد.

 وي بيان داشت: تجربه نشان داده است كه سياستمداران مست قدرت و سلطه‏طلب آمريكا هرگز دست از خصلت فرعونى و درنده‏خويى و جنايت و ظلم به ملت‌ها بر نخواهند داشت و الا بايد از همين ناكامى‏ها و شكست‏هاى مقطع كوتاه روى كار آمدن ترامپ، عبرت مى‏گرفتند.

انتهاي پيام/590پ

 
 
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html