پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229029
آمريکا عليه افراد و شرکتهاي ايراني تحريمهاي جديد وضع مي‌کند
تاریخ انتشار : 1396/10/21 10:51:23
نمایش : 1429
يک مقام بلندپايه دولت آمريکا گفت که با وجود احتمالِ تعليق تحريمها عليه ايران، اين اقدام رئيس جمهور آمريکا با وضع تحريمهاي جديد و هدفمند عليه افراد و شرکتهاي ايراني همراه خواهد بود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از رويترز، يک مقام بلندپايه دولت آمريکا گفت که به رغم توصيه هاي مشاوران، «دونالد ترامپ» رئيس جمهور اين کشور شخصاً تمايلي به تعليق تحريمهاي ايران ندارد و درصدد است که روز پنج شنبه در نشستي با حضور مشاوران امنيت ملي در اينباره تصميم گيري کند.

اين مقام آمريکايي به خبرگزاري رويترز گفت که مشاوران ارشد ترامپ به وي توصيه خواهند کرد که تا مهلت نهايي روز جمعه، طرحِ تعليق تحريمهاي ايران را که بخشي از توافق هسته اي منعقده در سال ۲۰۱۵ است، تمديد کند.

به گفته اين مقام آمريکايي، حتي اگر ترامپ به اين توصيه عمل کند، اين اقدام وي با وضع تحريمهاي جديد و هدفمند عليه افراد و شرکتهاي ايراني همراه خواهد بود.

گفتني است که خبرگزاري آسوشيتدپرس به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که دونالد ترامپ رئيس جمهوري آمريکا اين هفته بار ديگر تعليق تحريم‌هاي هسته‌اي ايران را تمديد مي‌کند.

تعليق تحريم هاي ضد ايراني آمريکا پس از توافق هسته ايِ ۱۴ جولاي سال ۲۰۱۵ (۲۳ تيرماه ۱۳۹۴) موسوم به «برجام» توسط دولت وقت اين کشور (باراک اوباما) و بر اساس توافق مذکور به انجام رسيده بود.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html