پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229028
برانکو بعد از تمديد قرارداد:تصور روزهاي خوب آينده هيجان انگيز است
تاریخ انتشار : 1396/10/21 10:49:04
نمایش : 1660
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: ما اين دوران خوب را با قدرت بيشتري ادامه خواهيم داد تا به بهترين هواداران دنيا، شادي، نشاط و شور بيشتري را هديه کنيم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، برانکو ايوانکوويچ پس از تمديد دو ساله قرارداد خود با باشگاه پرسپوليس گفت: از اينکه مي‌توانم همکاري خودم را همچنان با پرسپوليس ادامه بدهم و همچنان با بهترين هواداران دنيا باشم، بسيار خوشحالم. تصور تکرار روزهاي بسيار خوب آينده، هيجان خاصي را در همه ما ايجاد مي‌کند.

وي ادامه داد: من از حمايت هواداران و اعتمادي که باشگاه به من نشان داده است به خصوص از آقاي گرشاسبي تشکر مي‌کنم و انتظار من و همه پرسپوليسي‌ها اين است که همگي در کنار هم و در کنار آقاي گرشاسبي و اعضاي هيأت مديره بيش از پيش تلاش کنيم و شاهد رشد و توسعه بيشتر پرسپوليس باشيم. ما اين دوران خوب را با قدرت بيشتري ادامه خواهيم داد  تا به بهترين هواداران دنيا، شادي، نشاط و شور بيشتري را هديه کنيم.

برانکو در پايان افزود: من از هواداران به خاطر تمام حمايت‌ها و عشقي که به پرسپوليس ارزاني مي‌کنند، تشکر مي‌کنم و اميدوارم پاسخگوي محبت آنها باشم.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html