پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229026
مصوبه مداخله جويانه کنگره آمريکا عليه ايران مردود و مذموم است
تاریخ انتشار : 1396/10/21 10:42:27
نمایش : 1895
سخنگوي وزارت امور خارجه، در واکنش به تصويب قطعنامه مداخله جويانه مجلس نمايندگان آمريکا پيرامون اغتشاشات در ايران، گفت: اين مصوبه امري کاملا مذموم و غيرقابل پذيرش است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، بهرام قاسمي سخنگوي وزارت امور خارجه در واکنش به تصويب قطعنامه مداخله جويانه مجلس نمايندگان ايالات متحده آمريکا پيرامون برخي اغتشاشات در ايران، ضمن محکوميت شديد اين قطعنامه، گفت: مصوبه مداخله جويانه کنگره آمريکا موضوعي مردود، امري کاملا مذموم و غيرقابل پذيرش است.

سخنگوي وزارت امورخارجه با اشاره به رويه نابخردانه، بدور از منطق و خلاف موازين و قوانين بين المللي دولت آمريکا براي دخالت در امور داخلي ديگر کشورها، گفت: اقداماتي مانند تصويب اين قطعنامه و اظهارات و تحرکات خصمانه دولت آن کشور عليه ملت رشيد ايران که از ماهيت زياده خواهي و خوي سلطه طلبي حاکمان آمريکا ناشي مي شود، همواره و هميشه براي مردم خردمند ايران شناخته شده و بي شک سياستي شکست خورده است.

قاسمي خاطر نشان کرد: اينگونه قطعنامه هاي تکراري، نمايشي و سياسي مؤيد ماهيت رژيم مداخله گر آمريکاست که در طي دهه هاي گذشته، ملت بزرگ ايران بارها شاهد آن بوده است. دولت آمريکا از سويي در حرکتي مزورانه و با سردادن شعارهاي سراپا دروغ مدعي حمايت از مردم ايران زمين مي شود و از سويي ديگر با اعمال تحريم هاي ظالمانه، ممنوع ساختن ورود شهروندان ايراني به آن کشور و ديگر رفتارهاي بدخواهانه، ملت متمدن ايران را مورد شماتت قرار  مي دهد. اما  بار ديگر مقامات ايالات متحده آمريکا بايد بياموزند که ملت هميشه سرفراز ايران اين نوع سياست ها و استانداردهاي دوگانه و خصمانه عليه کشور خود را از سوي آن کشور به دقت زير نظر داشته و در صورت لزوم و در زمان مقتضي پاسخ مناسبي به اينگونه بي تدبيري ها خواهد داد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html