پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229023
شهادت ۱۵ کودک فلسطيني به دست رژيم صهيونيستي در سال ۲۰۱۷
تاریخ انتشار : 1396/10/20 09:07:09
نمایش : 1566
جنبش بين المللي دفاع از کودکان ـ شاخه فلسطين اعلام کرد که ارتش صهيونيستي در سال گذشته ميلادي (۲۰۱۷) ۱۵ کودک فلسطيني را در نوار غزه، کرانه باختري و قدس به شهادت رسانده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از مرکز اطلاع رساني فلسطين، جنبش بين المللي دفاع از کودکان شاخه فلسطين در گزارشي آورده است که صهيونيست ها در سال ۲۰۱۷، ۱۵ کودک فلسطيني را در مناطق مختلف فلسطين از جمله کرانه باختري، نوارغزه و قدس به شهادت رسانده اند.

در ميان اين شهدا، ۱۲ نفر به ضرب گلوله جنگي به شهادت رسيده اند که ۴ نفر در جريان درگيري ها و ۳ نفر در جريان کمين هاي ارتش صهيونيستي جان خود را از دست داده اند و ۵ نفر هم به ادعاي تلاش براي اجراي عمليات مقاومتي با استفاده از سلاح سرد شهيد شده اند.

در ادامه اين گزارش به شهادت يک کودک فلسطيني در اثر حمله توپخانه اي رژيم صهيونيستي به نوار غزه، شهادت يک کودک ديگر در اثر انفجار شيء مشکوک در نزديکي شهر طوباس در شمال کرانه باختري و شهادت يک کودک زخمي شده در جريان جنگ سال ۲۰۱۴ ارتش صهيونيستي عليه غزه اشاره شده است.

جنبش جهاني دفاع از کودکان همچنين خاطرنشان کرده است که ارتش صهيونيستي در سايه عدم محاکمه و مجازات، به کشتار کودکان ادامه مي دهد.

اين جنبش جهاني در سال ۱۹۷۹ در ژنو تاسيس شد و به شوراي اقتصادي و اجتماعي سازمان ملل متحد، يونيسف، سازمان علمي، فرهنگي و آموزشي سازمان ملل «يونسکو»، سازمان بين المللي کار و شوراي اروپا مشاوره مي دهد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html