پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229011
تقابل طارمي با تراکتورسازي/ مهاجم ايراني به عربستان مي‌رود!
تاریخ انتشار : 1396/10/18 09:26:08
نمایش : 1743
در صورت صعود تيم الغرافه قطر به مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا، اين تيم با مهاجم ايراني خود برابر تراکتورسازي ايران و الاهلي عربستان قرار مي‌گيرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، باشگاه الغرافه قطر براي موفقيت در رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا تصميم به جذب بازيکنان بزرگ گرفته است. اين تيم پس از اقدام به جذب وسلي اشنايدر ستاره هلندي سابق رئال مادريد، مهدي طارمي را نيز از پرسپوليس به خدمت گرفت تا خودش را براي بازي در مرحله پلي آف ليگ قهرمانان آسيا مقابل نماينده ازبکستان آماده کند.

الغرافه قطر در صورت پيروزي مقابل پاختاکور ازبکستان در گروه A رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا با تيم هاي الجزيره امارات، الاهلي عربستان و تراکتورسازي ايران همگروه خواهد بود.

بنابراين مهدي طارمي بايد در آسيا همراه با تيم الغرافه قطر مقابل تراکتورسازي قرار بگيرد. همچنين مهاجم تيم ملي فوتبال ايران بايد تيمش را در مصاف با الاهلي در عربستان هم همراهي کند. 

در صورتي که قانون AFC مبني بر بازي تيم هاي آسيايي در خانه خود در ليگ قهرمانان آسيا براي تيم هاي عربستاني و قطري هم صدق کند، طارمي با تيم الغرافه به عربستان هم سفري خواهد داشت.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html