پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229007
تشکر نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري از حضور حماسي مردم در راهپيمايي "شکوه وحدت"
تاریخ انتشار : 1396/10/18 09:09:48
نمایش : 1307
نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري طي از حضور حماسي مردم استان در راهپيمايي شکوه وحدت، انسجام و اقتدار مردمي نظام اسلامي قدرداني کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام محمدعلي نکونام نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري در پيامي از حضور مردم بصير، هوشيار، ولايت‌مدار، مؤمن، متدين و پرورش يافته در مکتب حضرت اباعبدالله الحسن «عليه‌السلام» در راهپيمايي شکوه وحدت، انسجام و اقتدار مردمي نظام اسلامي در استان قدرداني کرد و گفت: مردم استان چهارمحال و بختياري بار ديگر حماسه آفريدند و به دشمنان ثابت کردند که در برابر اين ملت عددي نيستند.

متن پيام به اين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

امروز به فضل الهي مردم بصير، هوشيار، ولايت‌مدار، مؤمن، متدين و پرورش يافته در مکتب حضرت اباعبدالله الحسن «عليه‌السلام» از استان چهارمحال‌وبختياري الحمدلله حماسه‌ي ديگري آفريدند و حضور پررنگ، جدي، شاداب و پرنشاط در اين اجتماع عظيم و راهپيمايي با شکوهي که انجام شد و شکل گرفت، داشتند و حضور خودشان را نشان دادند و باز براي يک بار ديگر با امام راحل رضوان الهي بر او باد و با شهدا پيمان تازه کردند و با مقام معظم و معزّز رهبري ولي أمر مسلمين و با آرمان بلند انقلاب تجديد پيمان دوباره کردند.

با اين حضور يک بار ديگر هم به مسئولان توجه دادند که بکوشيد، تلاش کنيد؛ مسئوليت‌ها و پست ها را براي خدمت به کار بگيريد و در سلامت نظام، خدمت‌گزاري به مردم و در گره گشايي از مردم کوشا باشيد.

هم به اين فتنه‌گران داخل و خارج هشدار و توجه دادند که شما در برابر اين طوفان عظيم امت اسلام عددي نيستيد. شما چيزي نيستيد که بتوانيد به اين انقلاب به فضل الهي مستحکم که پايه‌هايش در اين کشور و در دل مردم ريشه دوانده آسيبي برسانيد. شما عددي نيستيد که بتوانيد به اين انقلاب آسيب برسانيد جز اين که آبروي خودتان را مي‌بريد. اين کارها را نکنيد

آن‌هايي که داخلي هستيد هواستان جمع باشد خيانت به مردمتان و کشورتان و به اين نعمت بزرگ الهي نکنيد.

آن‌هايي که مهره دشمن هستند به معناي واقعي بدانند که ريشه خودشان را مي‌کنَند.

بيروني‌ها هم اربابانشان بدانند که انقلاب اسلامي به فضل الهي راه خودش را پيدا کرده است و آن که روزبه‌روز ضعيف‌تر مي‌شود شما و آمريکايي‌ها هستند؛ آن که روزبه‌روز جايگاه و پايگاهش از دست مي‌رود، آمريکايي‌ها هستند. مشاهده کرديد که در شوراي امنيت هم آمريکايي‌ها عددي نيستند؛ اين‌ها يک روز شوراي امنيت در مشت‌شان بود ولي امروز اعضاي شوراي امنيت در مقابل آمريکا هستند.

مردم و دنيا بيدار شده‌اند و حقايق را مي‌فهمند و هر چه بيشتر تلاش کنيد که ضربه به انقلاب اسلامي بزنيد، ضربه به خودتان زده‌ايد.

مردم ايران اسلامي الحمدلله اين مدت به صحنه آمدند و امروز هم مردم استان چهارمحال و بختياري به صحنه آمدند که واقعا بايد از اين مردم تشکر کرد؛ البته ما عددي نيستيم که از مردم تشکر کنيم ولي به عنوان يک نفر، يک خادم کوچک واقعا بايد تشکر کرد و قدردان بود و از مسئولان بخواهيم که قدر اين مردم را بدانند و در تلاش گسترده و خدمت فراگير نسبت به اين مردم باشند و از هيچ تلاشي فروگذار نکنند و عدالت و تقسيم درست بيت‌المال را مورد توجه ويژه قرار بدهند.

الان لايحه بودجه مطرح است؛ نمايندگان مجلس مراقب باشند بودجه را به گونه‌اي تنظيم کنند که همه جاي کشور به خوبي از آن بهره‌مند شوند و سلامت به معناي واقعي بر کشور حاکم شود.

دولتمردان، قوه‌قضائيه و همه دستگاه‌ها بکوشند و تلاش کنند که درخدمت درست اين مردم باشند.

مردم استان امروزجهاد کردند؛ واقعا جهاد عظيمي بود. خداوند مُزد و اجر فراوان به اين مردم عطا مي‌کند. اجر همه اين مردم خوب با خداوند بزرگ باشد. ان‌شاءالله

والسّلام عليکم و رحمةالله و برکاته
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html