پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228997
درخواست علي کريمي و محدوديت سپيدرود
تاریخ انتشار : 1396/10/13 10:44:02
نمایش : 1814
علي کريمي پيش از آن که به پيشنهاد مالک تيم سپيدرود پاسخ مثبت دهد براي او شروطي قرار داده بود که گويا اين شروط مورد قبول تن زاده قرار گرفته بود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، علي کريمي بعد از علي نظرمحمدي و اميدرضا روانخواه سومين سرمربي اين فصل تيم سپيدرود رشت است که به تازگي هدايت آن را پذيرفته و از هفته هجدهم به عنوان سرمربي روي نيمکت اين تيم خواهد نشت.

سومين سرمربي سپيدرود پيش از آن که به سومين مالک اين فصل آن پاسخ مثبت بدهد، چند خواسته مطرح کرده بود که تن زاده بايد به آنها تن مي داد. البته همه خواسته‌هاي کريمي براي تيم و بازيکنانش بود و در راستاي تقويت اين تيم و بهبود شرايط آن.

از جمله خواسته‌هاي علي کريمي اضافه شدن ۵ بازيکن در پست‌هاي مختلف به اين تيم بود. خواسته‌اي که مورد قبول مالک باشگاه قرار گرفت و مقرر شد در زمان باقي مانده به فضاي نقل و انتقالاتي نيم فصل، بازيکنان مورد نظر کريمي به مجموعه سپيدرود اضافه شوند. 

اين در حالي است که ليست سپيدرود به اين اندازه جاي خالي ندارد و براي عملي شدن درخواست سرمربي جديد سپيدرود بايد لااقل نام يکي دو بازيکن از ليست اين تيم خارج شود. 

سپيدرود در نخستين گام خود با علي کريمي در هفته هجدهم رقابت‌هاي ليگ برتر به مصاف تيم گسترش فولاد مي رود. اين ديدار از ساعت ۱۵ روز جمعه ۱۵ دي ماه در شهر رشت برگزار مي‌شود. سپيدرود در پايان هفته هفدهم با ۱۵ امتياز در سيزدهم جدول رده بندي قرار دارد. 

مهر

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html