پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228992
پرداخت هزار ميليارد ريال تسهيلات اشتغال‌زايي در چهارمحال و بختياري
تاریخ انتشار : 1396/10/13 09:34:46
نمایش : 1864
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختياري گفت: از ابتداي امسال تاکنون هزار ميليارد ريال تسهيلات اشتغالزايي در استان پرداخت شده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از  بام ايران خبر؛ سيامک سليماني دشتکي معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختياري تأکيد کرد: از اين مبلغ ۶۷۰ ميليارد ريال به صورت مستقيم و ۳۳۰ ميليارد ريال از محل اقتصاد مقاومتي پرداخت شد.

وي افزود: هم اينک رتبه چهارمحال و بختياري در پرداخت تسهيلات سرمايه در ثابت و سرمايه در گردش ويژه اقتصاد مقاومتي و سرمايه‌گذاري مطلوب نيست و استان از ميانگين کشوري بسيار پائين تر است.

سليماني دشتکي تصريح کرد: با گذشت ۱۰ ماه از سال اما هنوز نتوانسته‌ايم سهميه چهارمحال و بختياري از محل تسهيلات اشتغالزا را به خوبي جذب کنيم.

وي بيان داشت: به‌منظور ايجاد اشتغال در بخش هاي مختلف چهارمحال و بختياري ۳۹ طرح تصويب شد.

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختياري اضافه کرد: براي اجراي اين طرح ها با اشتغال‌زايي ۱۸۹ نفر ۱۰ ميليارد و ۷۷۰ ميليون ريال تسهيلات پرداخت مي شود.

وي عنوان داشت: از اين تعداد ۲۲ طرح در حوزه جهاد کشاورزي، پنج طرح در بخش صنعت معدن و تجارت، ۱۲ طرح در حوزه ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري است.

سليماني دشتکي اظهار کرد: بانک هاي عامل روند اجرايي پرداخت تسهيلات به متقاضيان واجد شرايط با هدف افزايش اشتغال، کاهش نرخ بيکاري و رونق اقتصادي را تسريع کنند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html