پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228987
ذوق زدگي دشمنان از اغتشاشات نشان از دست هاي پشت پرده دارد / شبکه من و تو اعلام نکرد از کجا تماس گرفته است/ با شبکه هاي خارجي مصاحبه نمي کنم
تاریخ انتشار : 1396/10/12 12:35:49
نمایش : 1314
نماينده مردم شهرکرد، بن و سامان و عضو کمسيون امنيت ملي گفت: ذوق زدگي آمريکا، حمايت هاي اسرائيل و شادي عربستان و هم پيمانانشان نشان مي دهد اين برنامه يک برنامه از پيش تعيين شده و منسجم بوده و بعضي از دلخوري مردم سوءاستفاده کرده و سوار اين موج شدند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، اردشير نوريان نماينده مردم شهرکرد، بن و سامان و عضو کمسيون امنيت ملي در مجلس شوراي اسلامي در گفت و گو با جهانبين نيوز، درخصوص اغتشاشات اخير در کشور اظهار کرد: اينکه معتقد باشيم هيچ گونه مشکلات اقتصادي براي مردم وجود ندارد حرف درستي نيست.

وي به اعتراضات برخي مردم مقابل بهارستان در روز ارائه لايحه بودجه 97 توسط رئيس جمهور به مجلس اشاره و تاکيد کرد: روزي که رئيس جمهور لايحه بودجه را به مجلس ارائه داد افرادي در جلوي مجلس تجمع کرده و مشکلي هم پيش نيامد و به هيچ کسي آسيبي نرسيد، هيچ اموالي هم خسارت نديد اين يک تجمع بود که کسي هم معترض به آن نشد، اين گونه اعتراضات مشکلي ندارد و هيچ اشکالي به آن وارد نيست اين يک شيوه اعتراض آرام و منطقي است.

اعتراض حق مردم است

نوريان با بيان اينکه اعتراض حق مردم بوده و کسي با اعتراضات و انتقاد از دولت مخالفت نمي‌کند؛ بيان کرد: مشکلات اقتصادي و معيشتي براي مردم وجود دارد و قابل انکار نيست، ولي شيوه بيان اعتراضات که در چند روز گذشته شاهد آن  هستيم جاي هيچ شک و شبهه اي باقي نمي گذارد که دست هايي پشت پرده بوده و اين اتفاقات از خارج از کشور هدايت مي‌شود.

ذوق زدگي دشمنان از اغتشاشات، نشان از دست‌هاي پشت پرده است

وي به خوشحالي مستکبران از اين اغتشاشات اشاره و تصريح کرد: ذوق زدگي آمريکا و حمايت هاي اسرائيل و شادي عربستان و هم پيمانانشان نشان مي دهد اين برنامه يک برنامه از پيش تعيين شده و منسجم بوده که بعضي از دلخوري مردم سوءاستفاده کرده و سوار اين موج شدند.

عضو کمسيون امنيت ملي اعتراض و انتقاد از دولت را امري عادي دانست و افزود: بايستي هر اعتراض و نقدي نتايج روشني داشته باشد و نبايد نقد مغرضانه بوده و با اهداف مغايرت داشته باشد، اعتراضايت بايد به شکلي باشد که نتايج و آثار مثبتي به بار بياورد.

نوريان با بيان اينکه شيوه بيان اعتراضات بسيار مهم است، گفت: بيان ديدگاه هاي عمومي مردم  به شکلي که مخل آسايش مردم و تعرض به اموال عمومي و نواميس مردم باشد پسنديده نيست و براي هيچ کسي قابل قبول نخواهد بود، اين بخش از ماجرا مهندسي است که از خارج هدايت شده و بايد برخورد قاتع و جدي صورت بگيرد.

حل مشکلات اقتصادي بستگي به نحوه تصويب بودجه ۹۷ دارد

وي حل مشکلات اقتصادي را در نحوه تصويب بودجه  97 دانست و گفت: بايد همت کرده و همدل بادولت و مجلس مشکلات اقتصادي کشور را حل کينم.

نوريان با بيان اينکه مردم در بسياري از موضوعات معيشتي دچار مشکل و نارسايي هستند و اين امر  قابل انکار نيست؛ تاکيد کرد: مساله اشتغال و بيکاري خصوصا بيکاري جوانان تحصيل کرده موضوع کليدي کشور شده است و بايد با روحيه جهادي و همبستگي ملت و دولت و همکاري قوا مشکلات مرتفع شوند.

نماينده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شوراي اسلامي تاکيد کرد: اگر عده اي بخواهند در اين ميان با کج سليقه اي تصويه حساب سياسي کنند از هر طرفي قابل قبول نيست و در عرصه فعلي همه جناح ها بايد براي رفع اين مشکل کلان کشور همت کنند.

وي با اشاره به اينکه اين موضوع ديگر دعواي سياسي و انتخاباتي نيست، افزود: مسائل کليدي کشور بايد حل شود و در لايحه 97 بسياري از اين مشکلات مطرح شده اما مساله مهم تر اين است که برخي مسائل زمان بر بوده و نيازمند وقت بيشتري است، بودجه اي که براي لايحه97 براي رفع مشکلات اشتغال و بيکاري در نظر گرفته شده است مطلوب بوده، اما رفع کننده همه مشکلات نيست بايد مستمر باشد و به براي مردم خوبي ترسيم شود.

من و تو اعلام نکرد از کجا تماس گرفته/ با شبکه‌هاي خارجي مصاحبه نمي‌کنم

نوريان در خصوص مصاحبه با شبکه ماهواره اي من و تو گفت: اين روزها تماس هاي مکرري گرفته مي شود ما هم درگير بررسي مسائل بودجه اي هستيم ديروز با من تماس گرفتند اما اعلام نکردند از کجا تماس گرفتند.

وي با بيان اينکه البته در اين مصاحبه هم با صراحت و شفاف گفتم بيان اعتراضات مردم حق‌شان است، يادآور شد: اينکه عده اي بخواهند سوار اين موج شوند و از اين موج براي تضعيف دولت و زير سوال بردن ارزش‌هاي انقلابي حرکت کنند اين بخش از کار توطئه اي است که دوباره طراحي شده است.

نوريان ادامه داد: در اين گفت وگو تاکيد کردم برخي برنامه ريزي ها براي بهم ريختگي و ايجاد ناامني، آشوب و اختلاف ميان مردم، دولت و حکومت صورت گرفته و بنابراين اطمينان دارم با هوشياري ملت ايران و تسلط و اشراف اطلاعاتي نيروهاي امنيتي و انتظامي و تفاوتي که بين مردم و بيان خواسته هاي به حقشان با تلاش هاي ساختارشکنانه وجود دارد حتما اين دسيسه به فضل پروردگار هم مثل توطئه هاي قبلي ناکام خواهند ماند.

وي در پاسخ به اين سوال که اگر مي دانستيد از شکبه من و تو تماس گرفتند بازهم جواب مي داديد؛ گفت: اصولا من با شبکه هاي خارجي مصاحبه نمي کنم، در مصاحبه روز گذشته نيز بين مصاحبه پرسيدم از کجا تماس گرفتيد که آن ها هم گفتند شبکه من و تو از لندن، اما من پيامي را که بايد مي دادم به آن‌ها رساندم.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html