پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228983
مبعلي اين فصل در فولاد مربي نمي‌شود/ قصد حذف او را نداشتيم
تاریخ انتشار : 1396/10/11 09:00:18
نمایش : 1832
سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان با بيان اينکه اين باشگاه قصد حذف ايمان مبعلي را نداشته است، گفت: بحث مربيگري ايمان در فولاد براي اين فصل مطرح نيست.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سيدسيروس پورموسوي در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره شرايط تيم فوتبال فولاد خوزستان بعد از پيروزي مقابل نفت تهران، گفت: بعد از تساوي مقابل پرسپوليس، برد خوب و با ارزشي مقابل نفت به دست آورديم. بازي با نفت ديداري بود که نياز به تمرکز زيادي داشت چون تا روز بازي مشخص نبود اين تيم بازي مي کند يا خير. به بازيکنان تاکيد داشتيم تمرکزشان را از دست ندهند و خودشان را از پيش برنده ندانند. در هر صورت بازيکنانم در اين مسابقه هم نشان دادند حرفه اي هستند و پيروز از زمين خارج شدند.

وي افزود: اين هفته با سياه جامگان بازي داريم. آنها مي خواهند شرايطشان را در جدول بهبود ببخشند و ما هم مي خواهيم بالاي جدول بمانيم. در نيم فصل دوم مسابقات سخت‌تر مي شود و تيم بالا و پايين جدول هم ندارد.

سرمربي فولاد خوزستان درباره روند رو به رشد اين تيم و اينکه نقطه عطف فولاد کدام بازي بوده است؟ تاکيد کرد: بعد از باخت به پرسپوليس و تساوي مقابل نفت در نيم فصل اول، توانستيم همين تيم سياه جامگان را شکست بدهيم. اين بازي نقطه عطف فولاد بود. بازيکنانمان از اين بازي به بعد به خودباوري رسيدند و هرچند دستمان به خاطر مصدوميت بازيکنان خالي بود، اما نفرات جوان تيم اعتماد ما را بي پاسخ نگذاشتند.

پورموسوي ادامه داد: ما الان در رده دوم جدول هستيم. به دست آوردن اين جايگاه سخت است ولي حفظ آن سخت‌تر. بازيکنان بايد روز به روز تلاششان را بيشتر کنند و مغرور نشوند.

وي در پاسخ به سئوالي مبني بر عملکرد تيم فولاد در نقل و انتقالات نيم فصل، گفت: يک مدافع، يک هافبک وسط و يک مهاجم مي خواستيم که توانستيم حسن بيت سعيد را جذب کنيم. حسن هم عملکرد خوبي داشت و موفق شد حتي برايمان گلزني هم بکند. جا دارد از تمام بازيکنان تشکر کنم که جو خوبي براي حسن ايجاد کردند و او را به گرمي پذيرفتند.

سرمربي فولاد تصريح کرد: يک مدافع از کشور روماني که سابقه بازي در تيم زير ۲۱ ساله هاي اين کشور را هم دارد، چند روزي است در تمريناتمان حاضر است. او بازيکن خوبي است و قصد داشتم عملکردش را در يک بازي دوستانه هم ارزيابي کنم.

پورموسوي درباره وضعيت ايمان مبعلي و اينکه عنوان شده اين بازيکن قرار است به عنوان مربي در فولاد به کارش ادامه بدهد، گفت: من و ايمان ساليان سال با هم کار کرده ايم. او روز اول که به فولاد آمد، پيش بيني کرد اگر زماني فوتبال بازي کردن را کنار بگذارد، مربيگري را از همين تيم شروع کند. اين پيشنهاد خود ايمان بود ولي اين فصل براي بازي کردن انگيزه دارد و قرار نيست مربي شود.

وي يادآور شد: مبعلي در بازي با پرسپوليس حرکتي کرد که اين حرکت را تاييد نکردم ولي انسان همين است. مهم اين است که ايمان خودش اشتباهش را پذيرفت. ايمان همان بازيکني است که دو، سه هفته قبل از بازي با پرسپوليس گفته بود اگر مي شود مرا بازي ندهيد و فلان بازيکن هم‌پستي را به جاي من به زمين بفرستيد. يعني ايمان در اين حد فداکاري دارد. در بازي با پرسپوليس نمي دانم چه اتفاقي افتاد که او اين اشتباه را مرتکب شد. هرچه بود تمام شد و ايمان هم به تمرينات برگشت.

سرمربي فولاد افزود: ايمان بازيکن بزرگي است و قصد ما هم حذف کردن او نبود. نمي توانستيم که اين بازيکن را اعدام کنيم. نبايد به سادگي از کنار نام ايمان مبعلي عبور کرد.

پورموسوي در پايان گفت: اول فصل که مي خواستيم ايمان را بگيريم، بعضي ها مي گفتند رباط پاي اين بازيکن پاره است. حتي آزمايش MRI هم نشان مي داد پاي ايمان يک مقدار مشکل دارد ولي او با دست خودش در قرارداد نوشت در صورتي که به خاطر اين مشکل نتواند بازي کند، پولي که گرفته را بر مي گرداند. اين نشان مي دهد که مبعلي مي خواست فشار را از روي دوش باشگاه و سرمربي بردارد. ايمان همين فصل پنج پيشنهاد خوب داشت ولي توانستيم از او، ايوب والي، عبدالله کرمي و بعضي از بازيکنان تخفيف بگيريم و آنها را حفظ کنيم.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html