پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228972
طارمي قراردادش را تمديد نمي‌کند/ قراردادم ارتباطي به زلزله ندارد
تاریخ انتشار : 1396/10/10 19:22:37
نمایش : 1835
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس با تاکيد بر اينکه زلزله تهران هيچ ربطي به قراردادش ندارد گفت: مهدي طارمي در نامه‌اي به باشگاه اعلام کرده‌ قصد تمديد قراردادش را ندارد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرنگار مهر، برانکو ايوانکوويچ پس از خروج از باشگاه پرسپوليس در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سئوالات مختلف پاسخ داد. سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: جلسه خوبي با مديران باشگاه که آقاي گرشاسبي، حاجي بيگي، افشين پيرواني و پندار خمارلو در آن بودند، داشتيم. اعضاي کادر فني هم حضور داشتند. در اين نشست درباره خيلي از موارد بحث کرديم. قبل از هر چيزي هم که بحث مسائل مالي بود. همه چيز به خوبي حل و فصل و توافقات انجام شد.

وي درباره زمان تمديد قرار خود اظهار داشت: انتظار داريم تا پايان هفته آن را نهايي کنيم. هم درباره خودم و اعضاي کادر فني و همچنين در قرارداد با آقاي پيرواني. ان‌شاءالله تا پنجشنبه قراردادمان قطعي مي‌شود. مشکلي در راه تمديد قرارداد نخواهيم داشت.

برانکو ايوانکوويچ درباره اينکه در اين جلسه راجع به چه موضوعي گفتگو داشته اند تصريح کرد: بيشتر درباره وضعيت تيم و بازيکنان صحبت کرديم. يکي از صحبت هايمان راجع به مهدي طارمي بود. با ابتکار بنده و آقاي پيرواني پيشنهاد تمديد دوساله قرارداد مهدي طارمي را به باشگاه ارئه داديم تا نشان دهم چقدر برايمان مهم است و براي او احترام قائليم اما متاسفانه ايشان تاکنون نپذيرفته است قراردادش را تمديد کند.

سرمربي پرسپوليس ادامه داد: طارمي قصد دارد به يک تيم خارجي برود و براي همين در نامه اي به باشگاه اعلام کرد قصد ندارد قراردادش را تمديد کند.

سرمربي پرسپوليس با بيان اينکه به ماندن طارمي اميدواريم، گفت: با اين حال طارمي يک بازيکن حرفه اي است و از اين راه پول در مي آورد. او خودش بايد در اينباره تصميم بگيرد.

برانکو درباره اينکه آيا تمام و کمال طلبش را دريافت کرده است؟ اظهار داشت: بحث تسويه يا شرط گذاشتن نبود. طبيعي است بابت اين دو سه سال بايد مي نشستيم و تسويه حساب مي کرديم. بحث تسويه با کمک هايم در ۵ دقيقه انجام شد. اين بحث فقط درباره من کمي طول کشيد که در نهايت هم حل شد. وقت نداشتيم تا به حال به اين موضوع بپردازيم. آقاي پيرواني هم تا حالا قرارداد ندارد و اين موضوع هم حل مي شود.

سرمربي پرسپوليس درباره آخرين وضعيت احمد نوراللهي گفت: وضعيت اين بازيکن هم روشن مي شود. الان دقيقا نمي توانم بگويم وضعيت او در چه مرحله اي است. اما روي نوراللهي حساب مي کنيم و قطعا با بازگشتش، به ما کمک مي کند.

وي درباره اينکه شايعه شده به خاطر زلزله تهران حاضر به تمديد قرارداد نشده و به نوعي ترسيده است، اظهار داشت: تفاوت من با بازيکنانم اين بود که من موقع زلزله روي تختم خوابيده بودم اما بازيکنانم داخل ماشين هايش خوابيدند!

سرمربي پرسپوليس بار ديگر درباره مهدي طارمي صحبت کرد و گفت: با وکيل طارمي صحبت کرديم و او به من گفت قصدش چيست. البته بايد بدانيم که طارمي در دو سال اخير چقدر زحمت کشيده است و بهترين بازيکن ليگ ايران شده است. علاوه بر اين بايد بدانيم او ملي پوش است. درست است طارمي اشتباه کرد اما او قصد و نيت بدي در بحث قرارداد با باشگاه ترکيه اي نداشت. چون خودش هم عواقبش را در سال جام جهاني ديد.

برانکو افزود: در حال حاضر هم طارمي تاوان کارش را مي دهد. بارسلونا و رئال مادريد هم جريمه شده اند. اين در همه باشگاه ها پيش مي آيد اما اين مشکلات از روي عمد نيست. او حرفه اي است و حالا قراردادش تمام مي شود. حقش است برود و نبايد از او ايراد بگيريم.

سرمربي سرخپوشان پايتخت درباره فشار مديران باشگاه تراکتورسازي به فدراسيون فوتبال براي محروميت احتمالي  به دليل تخلف هواداران اين تيم اظهار داشت: يعني ما حق نداشتيم در اين بازي پيروز شويم؟ مثل اينکه نبايد برنده مي شديم! اينکه ۲ بر صفر برديم خيلي زياد بود که اينقدر ناراحتند؟

برانکو ادامه داد: آنها اگر به خاطر تشويق هواداران پرسپوليس ناراحتند بايد بگويم طبيعي است هواداران هر تيمي بايد همان تيم را تشويق کنند. من خوشحالم که با اين برد به هواداران نشاط داديم. چون طبيعي است بازي با سپاهان و تراکتور بسيار بزرگ است. اين بازي ها به هر حال بازي هايي هستند که اسمش را مي گذاريم ريسک هاي بزرگ! خيلي ها از من مي پرسند دربي چه مي شود و بعضي ها هم حاضرند قهرمان نشويم اما دربي را ببريم.

وي ضمن اعلام اينکه تمديد قراردادش دو ساله است درباره ميزان افزايش دستمزدش به شوخي، گفت: ۸۳/۲۸ درصد به قراردادم اضافه مي شود.

برانکو با لحني شوخ طبعانه ادامه داد: فکر مي کنيد من استحقاق اين رقم را ندارم؟ اگر سوال داريد از بخش حقوقي باشگاه بپرسيد.

سرمربي پرسپوليس درباره محروميت پرسپوليس در نقل و انتقالات و احتمال ماندن بازيکنان براي فصل آينده گفت: درباره تمديد بازيکنان صحبت کرديم. باشگاه پرسپوليس حد و مرزش را مشخص کرده است. هر بازيکني مي خواهد مي تواند به تيم هاي ديگر برود. هر کس مي خواهد برود اما فکر نمي کنم از هر لحاظ، باشگاهي بهتر از پرسپوليس وجود باشد. 

برانکو در پايان گفت: ما بدون نوراللهي و طارمي توانستيم نتايج خيلي خوبي بگيريم. خوب نتيجه گرفتيم و نيازي نيست که بخواهيم کسي را برگردانيم يا از دست بدهيم.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html