پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228971
بيش از 4000 طرح ورزشي نيمه تمام در کشور وجود دارد
تاریخ انتشار : 1396/10/10 19:20:13
نمایش : 1520
معاون حقوقي، امور مجلس و هماهنگي امور استان هاي وزارت ورزش و جوانان با بيان اينکه بيش از ۴ هزار طرح نيمه تمام در کشور وجود دارد گفت: به اتمام رساندن پروژه هاي نيمه تمامي که درصد کمي تا پايان کار و بهره برداري دارند، در اولويت اداره ورزش و جوانان است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، اميررضا خادم معاون حقوقي، امور مجلس و هماهنگي امور استان هاي وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبين نيوز با اشاره به محدوديت‌هاي دولت در حوزه اعتبارات اظهار داشت: هدف ما ترغيب بخش خصوصي به مشارکت در حوزه ورزش است همچنين به دنبال آنيم که فضاي حمايتي را ايجاد کنيم که بخش خصوصي و سرمايه گذاراني که علاقمند هستند در زمينه هاي مختلف مشارکت و کسب درآمد کنند، بتوانند در حوزه ورزش از اين ظرفيت استفاده کنند.

خادم با اشاره به مصوبات مجلس افزود: قوانيني داريم که در آن مي توانيم واگذاري هايي داشته باشيم و بخش خصوصي را در پروژه هاي نيمه تمام و پروژه هايي که نيازمند سرمايه گذار هستند مشارکت دهيم، از طريق تسهيلات ارزان قيمت مي‌توانيم اين شرايط را فراهم کنيم.

معاون حقوقي، امور مجلس و هماهنگي امور استان هاي وزارت ورزش و جوانان در ادامه گفت: با فروش تعدادي از اماکن ورزشي که امکان تغيير کاربري دارند، منابعي را در بخش خصوصي فراهم مي‌کنيم، اين منابع براساس قانون به خود استانها بازگشت داده مي شود و از طريق اين منابع مي توانيم در حوزه ورزش همگاني و ورزش قهرماني حمايت کنيم.

اميررضا خادم با بيان اينکه بيش از ۴ هزار طرح نيمه تمام در کشور وجود دارد گفت: به اتمام رساندن پروژه هاي نيمه تمامي که درصد کمي تا پايان کار و بهره برداري دارند، در اولويت اداره ورزش و جوانان است.

خادم در پايان گفت: بيش از ۸۰ هزار ميليارد ريال اعتبار براي اتمام طرح نيمه تمام مورد نياز است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html