پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228900
حکم کسر ۶ امتيازي استقلال را دارم/ هفت سال به من بي‌احترامي کردند
تاریخ انتشار : 1396/09/27 09:41:05
نمایش : 1066
سرمربي پيشين باشگاه استقلال با بيان اينکه حکم کسر ۶ امتيازي از اين تيم را دارد، گفت: ۷ سال به من بي احترامي شد و حالا حتي يک ريال از مطالباتم از استقلال را نمي‌بخشم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، شکايت صمد مرفاوي از استقلال به AFC و پاسخ مشاور حقوقي کنفدراسيون فوتبال آسيا به سرمربي سابق آبي ها بابت مطالبات وي از باشگاه استقلال تبديل به سوژه اي داغ در خصوص اين تيم شد. سرمربي پيشين آبي پوشان در گفتگو با خبرنگار مهر در اين خصوص گفت: بابت سال ۸۸ مطالباتي بالغ بر ۱۳۰ ميليون از استقلال دارم که حکم آن را از کميته انضباطي در سال ۸۹ گرفتم. از مطالبتم ۸ و از حکمي که گرفتم ۷ سال مي گذرد و دريغ از يک ريال از اين مطالبات که دريافت کرده باشم. مديران باشگاه استقلال سالهاست که از اعمال قانون خودداري کرده و بدتر از آن اين که به من بي احترامي کردند.

* بازيکنان اعتصاب مي کنند و پولشان را مي گيرند
بازيکنان اهرم فشاري به نام اعتصاب دارند و با اين اهرم فشار پولشان را مي گيرند. مگر همين فصل گذشته بازيکنان استقلال اعتصاب نکردند و باشگاه ناچار شد حق و حقوقشان را بدهد. حالا من يا امثال من که ابزار اعتصاب نداريم بايد چه کار کنيم تا حق و حقوق مان را بگيريم؟ آيا امکاني به جز شکايت داريم؟

* به AFC اطلاع رساني کردم
خيلي‌ها مي گويند چرا به AFC شکايت کردي و آبروي استقلال را بردي. اولا که من به AFC شکايت نکردم که اگر مي‌کردم هم کاري خارج از حق را انجام نداده بودم. ثانيا من فقط به کنفدراسيون فوتبال آسيا اطلاع رساني کردم. وقتي مجوز حرفه‌اي باشگاه استقلال صادر شد من مدارکي که داشتم را با نامه‌اي براي AFC ارسال کردم و سئوال کردم که چطور مي شود وقتي اين باشگاه به من بدهکار است مجوز حرفه‌اي مي‌گيرد؟ به هرحال خوشحالم که يک نفر پيدا شد جواب مرا بدهد.

* به باشگاه و فدراسيون اطلاع داده بودم
من در تاريخ‌هاي ۱۶ و ۱۷ مهر در نامه‌هايي جداگانه به فدراسيون فوتبال و باشگاه استقلال اطلاع دادم که اگر اينبار پاسخ مرا ندهيد به AFC اطلاع رساني مي کنم. در اين نامه ذکر کردم که ۳ روز فرصت دارند پاسخ مرا بدهند. ۳ روز که هيچ، من ۳۰ روز بعد از آن صبر کردم و دريغ از يک تماس از فدراسيون يا باشگاه که بخواهند حال ما را بپرسند. براي من چاره‌اي جز مکاتبه با AFC نگذاشتند. خودشان مرا وادار کردند به AFC اطلاع بدهم.

* زور کميته انضباطي هم به باشگاه ها نمي رسد
آقاي حسن زاده رييس کميته انضباطي شاهد هستند که من چند سال براي دريافت حق و حقوقم رفت و آمد کردم. ايشان لطف کردند و حکم مرا دادند و اقدامات خودشان را کردند. اما خب زور ايشان هم مثل ما به باشگاه‌ها نمي‌رسد. باشگاه استقلال سالهاست به راحتي در نقل و انتقالات شرکت مي‌کند و حاضر نيست پول ما را بدهد.

* حکم کسر امتياز استقلال را دارم
سالهاست که حکم کسر امتياز استقلال را دارم. چند سال است اين حکم دست من است. از زماني که آقاي عزيز محمدي رييس سازمان ليگ بود. آن زمان آقاي عزيز محمدي حکم را اجرا نکرد و من هم سکوت کردم. تا همين الان هم سکوت کردم در حالي که مي‌توانستم از اين حکم بعنوان اهرم فشار براي گرفتن مطالباتم استفاده کنم. اما اين کار را نکردم.

* هواداران استقلال بدانند در اين باشگاه چه خبر است
هواداران استقلال بايد آگاهانه با مسائل برخورد کنند. نبايد امثال من که ۷ سال است دنبال حقوقم مي دوم را متهم به بي تعصبي روي باشگاهم بکنند. هوادار استقلال بايد بداند که مديران اين باشگاه ملزم هستند جانب عدل و انصاف را داشته باشند و از حق الناس بپرهيزند. بلاک کردن پول من طي ۷ سال آيا به جز حق الناس است؟ آيا من اين حق را ندارم که براي دريافت مطالباتم دست به کار شوم؟ آن هم وقتي که هيچ گوش بدهکاري در اين باشگاه نيست که حرف‌هاي ما را بشنود. مديران بايد صداقت و عدالت داشته باشند.

* پول ميلياردي زور مي دهند ولي مطالبات ناچيز مرا نمي دهند
در همين باشگاه در اين چند سال چقدر بابت سوء مديريت پول‌هايي داده شده که نبايد پرداخت مي شد. همين الان به مگويان پول مي‌دهند در حالي که بازيکن اين تيم نيست اما با آنها قرارداد دارد. تازه پول مگويان ميلياردي است. از اين مثال‌ها زياد است. اين‌ها سوء مديريت است و مديران باشگاه با اين سوء مديريتي که دارند نتوانسته‌اند با امثال من بعد از اين همه سال تسويه حساب کنند.

* من از اين آقايان استقلالي تر هستم
آقايان مرا به استقلالي نبودن و بي تعصبي به اين تيم  متهم مي‌کنند اما بايد بدانند که من از خيلي از اين‌ها استقلالي‌تر هستم. شايد نسل جديد يادشان نيايد اما من و امثال من دو بار با استقلال در فينال آسيا بوديم و يکي از همين ستاره‌هايي که الان هواداران به آن افتخار مي کنند را ما کسب کرديم.

من سالهاي زيادي براي اين تيم بازي کردم و بعد از آن در همين تيم مربيگري کردم. در تيم‌هاي پايه استقلال مربي بودم و تعدادي از ستاره‌هاي اين تيم را در همان تيم ها ساخته و پرداخته کردم. اين بي انصافي است چون حقم را مي خواهم به بي تعصبي به استقلال متهم شوم.

* يک ريال از حقم را نمي بخشم
بعد از ۷ سال بي اعتنايي به من تازه به من مي‌گويند از ۵۰ درصد مطالباتت بگذر. مگر کل اين پول چقدر هست که من بعد از ۷ سال نصف آن را ببخشم. به خدا اگر همان موقع يا بعدا با من با احترام برخورد مي‌کردند حاضر بودم بيشتر اين پول را ببخشم. اما الان حتي يک ريال از آن را هم نخواهم بخشيد.

* وقتي پورحيدري مال و جانش را گذاشت و گفتند طلبکار نيست
نمي‌دانم شايد هم انتظار من از آقايان بي‌جا باشد. وقتي فردي مثل پورحيدري که جان و مال و زندگي‌اش را براي اين باشگاه گذاشت بعد از فوتش گفتند که قراردادي نداشته و پولي طلب ندارد، من نبايد انتظار برخوردي بهتر از اين داشته باشم. اما تاکيد مي‌کنم که از حقم نخواهم گذشت و براي گرفتن آن تلاش مي‌کنم.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html