پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228898
اسامي نجومي بگيران پس از قطعي شدن محکوميت افشا شود
تاریخ انتشار : 1396/09/27 09:37:31
نمایش : 1716
رييس فراکسيون اميد مجلس شوراي اسلامي گفت: قانون مي‌گويد که پس از محکوم‌شدن، اسامي افراد نجومي‌بگير اعلام شود و با انتشار اسامي افراد نجومي‌بگير طبق قانون موافق هستيم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محمدرضا عارف شامگاه يکشنبه در جمع خبرنگاران ضمن ابراز اميدواري براي حل مشکلات مردم ري، طي سخناني اظهار داشت: پيگير ارتقاء ادارات ري هستيم، تا از اين طريق بسياري از مشکلات اين شهرستان حل شود

رييس مجمع نمايندگان استان تهران سپس موضوع استقلال ري را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: در جلسه با فرمانداري ري و مديران اين شهرستان، استقلال ري مورد بررسي قرار گرفت، ما بايد به نفع ري عمل کنيم و ببينيم آيا داشتن يک يا ۲ نماينده مجزا براي ري به نفع اين شهرستان است و يا اين که ۳۰ نماينده مسائل ري را پيگيري کنند، اما اگر نظر مسئولان شهرستان ري داشتن نماينده مستقل در مجلس بود، همين مبحث را پيگيري خواهيم کرد.

عارف استقلال شوراي اسلامي ري را نيز نياز به انجام اقدامات کارشناسي دانست و گفت: بايد به دقت بررسي شود و ببينيم همراهي تهران به نفع شهرري است و يا اين گونه نيست.

رييس فراکسيون اميد مجلس شوراي اسلامي در خصوص افشاء اسامي نجومي بگيران نيز گفت: افشاء اسامي تا زماني که اين موضوع مطرح است و دادگاه قطعي نکرده، به نظر نمي‌رسد که خيلي به صلاح آرامش جامعه باشد چرا که ممکن است نام يک نفر اشتباهي اعلام و با حيثيت افراد بازي شود، اما قانون هم مي‌گويد که پس از محکوم‌شدن، اسامي افراد نجومي‌بگير اعلام شود.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html