پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228894
برانکو گفت سفيد امضا مي‌کنم/ اميدواريم فيفا کاسه داغتر از آش نشود
تاریخ انتشار : 1396/09/26 11:11:17
نمایش : 1579
سرپرست باشگاه پرسپوليس با بيان اينکه بدهي برانکو اين هفته پرداخت مي‌شود، گفت: تأثير مثبتي در روند رسيدگي به محروميت باشگاه داريم مگر اينکه فيفا بخواهد «کاسه داغتر از آش شود».
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حميدرضا گرشاسبي درباره جزئيات مذاکرات خود با مديران ريزه اسپور ترکيه براي کاهش جريمه ۷۹۰ هزار يورويي اين باشگاه گفت: به نظرم تصميم فيفا و رأيي که در اين زمينه صادر شد عجولانه بود. اين موضوع محروميت سنگين يک طرفه اي را به ضرر باشگاه پرسپوليس ايجاد کرده بود. متأسفانه در همان مرحله اول آن طور که مي خواستيم به نتيجه نرسيديم.

وي ادامه داد: تصميم گرفتيم علاوه بر اينکه پيگيري هاي حقوقي خود را دنبال کنيم، بهترين روش را که نشست دوستانه است، در دستور کار قرار دهيم. زماني که آقاي اردوغان به عنوان رئيس جمهور ترکيه به ايران سفر کرده بود، وزير ورزش و جوانان گفتگو و مذاکره اي را با او داشت. طبق اين صحبت ها قرار شد پيگير موضوع شکايت ريزه‌اسپور شود.

گرشاسبي افزود: با اين حال وقفه يک ماهه رخ داد اما وقتي مأمور شدم تا اين موضوع را پيگير شوم، هيچ کوتاهي اي انجام نشد. خوشبختانه شانس ما براي حضور در ترکيه مصادف با سفر رئيس جمهور به اين کشور شد. البته از قبل هماهنگ نکرده بوديم و به طور اتفاقي با همديگر در آنجا ديدار داشتيم.

سرپرست باشگاه پرسپوليس درباره کاهش مبلغ جريمه اين باشگاه تصريح کرد: در ابتداي مذاکره مبلغ سنگيني را به ما اعلام کردند. بنده جا دارد از سفير ايران در ترکيه و وزير ورزش و آقاي واعظي در نهاد رياست جمهوري و همچنين آقاي حسين پور رئيس تشريفات رياست جمهوري تشکر کنم. خوشبختانه در نشست چهار روزه خود توانستيم در انتهاي ماجرا، رضايت را از آنها بگيريم. قرار است فردا اين رضايت را به طور کامل از آنها دريافت کنيم تا دعواي بين دو باشگاه حل شود.

وي درباره اينکه فيفا چه واکنشي نشان خواهد داد و آيا فيفا حاضر مي شود محروميت پرسپوليس را ببخشد؟ يادآور شد: اين نامه که به دستمان برسد سريعا از طريق وکيل بين‌المللي خود اقدامات  لازم را دنبال مي کنيم و اين توافق را به آنها اعلام خواهيم کرد. فکر مي کنم تأثير مثبتي در روند رسيدگي به محروميت باشگاه پرسپوليس داريم؛ مگر اينکه فيفا بخواهد «کاسه داغتر از آش شود».

گرشاسبي درخصوص رقم پرداختي پرسپوليس به باشگاه ريزه اسپور ترکيه اظهار داشت: هنوز جريمه اي پرداخت نکرده ايم. در جلسه اي که با مسئولان اين باشگاه داشتم، مبلغ ۷۹۰ يورويي را به يک رقم ناچيز تبديل کرديم و قرار است فردا تأييد نهايي را از ريزه اسپور بگيريم. اجازه دهيد اين اتفاق بيفتد سپس آن را اعلام کنيم.

سرپرست باشگاه پرسپوليس تأکيد کرد: بعد از دريافت تاييد باشگاه ريزه اسپور، به فيفا نامه مي زنيم و اعلام مي کنيم بحثي که با ريزه اسپور داشتيم حل شده است و خودم هم يک لحظه کوتاه نمي آيم.

وي در مورد تمديد قرارداد برانکوايوانکوويچ هم گفت: رُک و پوست کنده بايد بگويم او بابت قرارداد دو فصل پيش و همچنين فصل گذشته خود، رقمي را طلب دارد. البته امسال در پرداختي خود به کادر فني مشکلي نداشتيم و حسابمان صفر است. قرار شد ابتدا اين مطالبات را پرداخت کنيم و سپس قرارداد برانکو را تمديد کنيم. برانکو خودش گفت حاضرم با پرسپوليس همين الان سفيد امضا کنم اما به او گفتم حرفه اي اين است که مطالبات قبل حسابرسي شود؛ سپس تمديد قرارداد صورت بگيرد. خيالمان راحت است و مشکلي از اين بابت نداريم.

گرشاسبي در پايان خاطرنشان کرد: ظرف يک الي دو روز آينده، طلب آقاي برانکو را به حسابش واريز مي کنيم تا ديگر مشکلي در اين زمينه نباشد.

مهر

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html