پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228866
نيروهاي انقلابي بايد شاخص‌ و مبنا داشته باشند
تاریخ انتشار : 1396/09/20 09:46:11
نمایش : 1543
استاد دانشگاه گفت: افراد بايد اصول و مبناي مشخصي داشته باشند و فرقي نمي‌کند چپي باشند يا راستي، امروز لازمه نيروهاي انقلابي داشتن شاخص‌ و مبنا است تا بتواند برحسب آن شاخص‌ها حرکت کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ علي‌اکبر رائفي‌پور استاد دانشگاه شب گذشته در امام‌زادگان دوخاتون شهرکرد و در جمع مردم شهرکرد، اظهار کرد: انقلاب اسلامي و جمهوري اسلامي دو مقوله جدا از يکديگر هستند.

وي با اشاره به فاکتورهايي براي يک فرد انقلابي خاطرنشان کرد: از انجايي که انقلاب ايران اسلامي بوده براي تعيين معيارهاي انقلاب بايد به سراغ اسلام‌شناسان رفت اضافه کرد: انقلاب اسلامي بر مبناي قرآني برقرار است که تفسير آن روايات اهل‌بيت (ع) باشد و انقلابي که اهل بيت (ع) در بطن آن نباشد نمي‌تواند معيارهاي انقلاب را نشان دهد.

رائفي پور به تفاوت انقلاب اسلامي و جمهوري اسلامي اشاره و تاکيد کرد: انلاب اسلامي تفکر و جبهه‌ايي است که مرز ندارد و در ساير کشورها مانند سوريه، عراق و... وجود دارد اما جمهوري اسلامي سرزميني است که محدوده جغرافيايي دارد و ايران نام گرفته است.

اين استاد دانشگاه بيان داشت: برخي از مسئولان در انقلاب اسلامي فعاليت دارند و به خوبي در اين زمينه فعاليت مي‌کنند اين افراد همان‌هايي هستند که روزي در ميدان دفاع مقدس جنگيدند و امروز در جبهه مقاومت ايستاده مردانه مي‌جنگند امنيت امروزمان را مديون اين مسئولان هستيم که دشمن را در خانه خود زمين زدند.

وي با اشاره به توانايي‌هاي دفاعي کشور افزود: مسائل مربوط به امنيت و صنايع دفاعي کشور را مسئولان انقلاب اسلامي برعهده دارند ولي مواردي مانند خودروسازي را مسئولان جمهوري اسلامي هدايت مي‌کنند.


رائفي پور با طرح اين سوال که آيا تفکر حفظ انقلاب در بين مسئولان اوليت دارد يا نه ادامه داد: اولويت برخي حفظ کشور (تفکر بازرگان) و برخي ديگر مانند حضرت امام خميني (ره) اولويت‌شان بر حفظ انقلاب است.

وي تاکيد کرد: مشکل انقلاب اسلامي با کشورهاي مسيحي و... نيست بلکه مشکل انقلاب با مستکبران است و انقلاب اسلامي با اين موضوع که آمرکيا نان و جان مردم دنيا را در دست خود مي‌بيند مشکل دارد.

اين استاد دانشگاه گفت: چرا ايران با بسياري از کشورهاي دنيا که حتي برخي مسلمان نيز هستند مشکلي ندارد؟ ايران از ابتداي انقلاب با رژيم کودک‌کش اسرائيل مشکل داشته و خواهد داشت.

رائفي‌پور با اشاره به اينکه مسئولان از قيمت نان در بازار مطلع نيستند چون در بين مردم نيستند و درد مردم را نمي‌فهمند تاکيد کرد: همه مسئولان جمهوري اسلامي بايد نسبت‌شان را با امام زمان (عج) مشخص کنند چچون اگر اين طور نباشد براي انقلاب بي‌ارزش خواهند بود.

اين استاد دانشگاه بيان داشت: افراد بايد اصول و مبناي مشخصي داشته باشند و فرقي نمي‌کند چپي باشند يا راستي، امروز لازمه نيروهاي انقلابي داشتن شاخص‌ و مبنا است تا بتواند برحسب آن شاخص‌ها حرکت کند.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html