پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228809
رشد کشور علي رغم تهديدها،تحريم ها با روحيه بسيجي محقق شد
تاریخ انتشار : 1396/09/03 13:59:38
نمایش : 1156
امام جمعه شهرفارسان گفت: رشد کشور در عرصه‌هاي مختلف علمي و فرهنگي و امثال اينها بر اساس اين عشق و علاقه اي که با اين روحيه بسيجي بود شکل گرفت علي‌رغم تهديدها تحريم‌ها با همين روحيه بسيجي اينها را محقق کردند .
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام محسن ملک پور در خطبه هاي اين هفته شهر فارسان گفت: در ﻣﺎه رﺑﯿﻊ اﻻول ﻗﺮار دارﯾﻢ و ﻧﻬﻢ رﺑﯿﻊاﻻول ﺳﺎﻟﺮوز اﻣﺎﻣﺖ ﺣﻀﺮت ﻣﻬﺪي ﻣﻮﻋﻮد ارواﺣﻨﺎﻟﻪاﻟﻔﺪاﺳﺖ.اﻣﺖ   اﺳﻼﻣﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺎ ﻣﻮﺿﻮع ﻣﻬﺪوﯾﺖ ﭘﯿﻮﻧﺪ ﺑﺮﻗﺮار ﮐﻨﺪ. ﭼﺮا ﮐﻪ اﯾﻦ از اﺻﻮل اﻋﺘﻘﺎدي ﻣﺴﻠﻢ اﺳﻼﻣﯽ اﺳﺖ ﺣﺘﯽ اﻫﻞﺗﺴﻨﻦ از ﻣﻌﺘﻘﺪان ﺳﺮﺳﺨﺖ ﻣﻬﺪوﯾﺖ ﻫﺴﺘﻨﺪ و ﺑﺤﺚ ﻣﻬﺪوﯾﺖ ﺻﺮﻓﺎﺑﺤﺚ ﺷﯿﻌﯽ ﻧﯿﺴﺖ ﺟﺎﯾﮕﺎه ﺑﺤﺚ ﻣﻬﺪوﯾﺖ ﺑﺤﺚ ﻗﺮآﻧﯽ و رواﯾﯽ اﺳﺖ . رواﯾﺖ اﺳﺖ ﻫﺮﮐﺲ ﮐﻪ ﺑﻤﯿﺮد و اﻣﺎم زﻣﺎن ﺧﻮدش را ﻧﺸﻨﺎﺳﺪ ﺑﻪ ﻣﺮگ ﺟﺎﻫﻠﯿﺖ ﻣﺮده اﺳﺖ .

وي تصريح کرد: روحيه اي که آماده شهادت است، آماده ايثار است،آماده جهاد في سبيل الله است ما از اين روحيه تعبير به بسيجي مي‌کنيم.

وي اظهار داشت: انقلاب اسلامي ما بر اساس همين روحيه شکل گرفت هشت سال دفاع مقدس ما با همين افراد با همين روحيه بسيجي اداره شد و به پيروزي رسيد.

حجت اسلام ملکپور افزود: رشد کشور در عرصه‌هاي مختلف علمي و فرهنگي و امثال اينها بر اساس اين عشق و علاقه اي که با اين روحيه بسيجي بود شکل گرفت علي‌رغم تهديدها تحريم‌ها با همين روحيه بسيجي اينها را محقق کردند .

وي بيان داشت: واقعيت اين است که حرکت بسيجي و بسيجيان از سر احساس نيست از سر منطق و تعقل است حرکت حرکت بسيجي در تعريف ما و کشور ما بر سه پايه مهم استوار است. ايمان جهاد و بصيرت  و همين عوامل بود که هم ما را به پيروزي رساند و هم آن صدور انقلابي  که حضرت امام راحل (قدس سره )مدنظرشان بود با همين روحيه بسيجي انجام شد.

امام جمعه فارسان گفت: در کشور لبنان مشاهده فرموديد حزب الله برآمده از اين روحيه است که توانستند هم از لحاظ فرهنگي و هم از لحاظ اعتقادي و هم از لحاظ رزمي در حدي قرار بگيرند که اسرائيل متجاوز فکر حمله به لبنان را نبايد به سر داشته باشد طعم تلخ شکست ۳۳ روزه هنوز در کام اسرائيلي‌ها است.

وي افزود: همين روحيه بسيجي است که به کشور عراق و سوريه هم صادر شد در کشور عراق در قالب حشد  الشعبي شکل گرفت و جبهه مقاومت بر شجره خبيثه داعش بلکه بر جبهه استکبار به فرماندهي سردار سرافراز سپاه اسلام حاج قاسم سليماني پيروز شد.
و اين پيروزي براي همه ما شيرين و به همه شما تبريک عرض مي کنم که مي شود گفت نصرت الهي در اين جريان ملموس بود و وعده هاي الهي محقق شد.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html