پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228805
مسن ترين بسيجي جونقاني
هرلحظه که فرمان دهد براي مقابله با دشمنان اسلام آماده‌ام
تاریخ انتشار : 1396/09/01
نمایش : 1209
مسن ترين بسيجي حوزه مقاومت بسيج امام حسن(ع) بخش جونقان شهرستان فارسان گفت: هرلحظه گوش‌به‌فرمان حضرت امام خامنه‌اي مدظله‌العالي هستم و هرلحظه که فرمان دهد براي مقابله با دشمنان اسلام آماده‌ام.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حضور بسيجي مشهدي رمضان علي فتحعلي جونقاني فرزند عيوض علي ساکن شهر جونقان در محل حوزه مقاومت بسيج امام حسن (ع) بخش جونقان، که مسن‌ترين بسيجي بخش مي‌باشد، ما را بر آن داشت که با اجازه مشهدي رمضان علي فتحعلي جونقاني، زندگينامه و خاطراتش را انعکاس دهيم.

مشهدي رمضان علي فتحعلي در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با پيروزي انقلاب اسلامي و زماني که قرار بود حضرت امام خميني (ره) به ميهن اسلامي بازگردند. اين خبر را شنيدم تا چند روز از خوشحالي آرام و قرار نداشتم؛ و زماني که حضرت امام (ره) به ايران بازگشتند را هرگز فراموش نخواهم کرد.

وي هم‌چنين بيان کرد: روز ارتحال ملکوتي بنيان‌گذار کبير انقلاب اسلامي، حضرت امام خميني (ره) را هرگز فراموش نخواهم کرد و اينکه آن روز و جدايي از حضرت امام خميني (ره)، چقدر برايم سخت و ناراحت‌کننده بود.

 
وي در ادامه گفت: از همان جواني علاقه زيادي به باغداري، گشت‌وگذار و کوهنوردي داشتم به‌طوري‌که تمامي مکان هاي ديدني شهر جونقان، کوه‌ها و ارتفاعات پيرامون شهر را گشته ام؛ و آشنايي کاملي با انواع داروهاي گياهي و خواص آن‌ها  و اينکه اطلاعات کاملي از کندوهاي زنبورعسل وحشي در دل کوه‌ها و ارتفاعات شهر جونقان دارم و عسل طبيعي و موردنياز خود را از آن‌ها فراهم مي‌کنم.
 

اين بسيجي موفق اکنون بااينکه سنش بالا رفته است ولي باز بااين‌حال هرروز صبح زود از خانه بيرون رفته و در ارتفاعات پيرامون شهر جونقان کوهنوردي مي‌کند و علاقه زيادي به کوهنوردي دارند.

وي تصريح کرد:  هرلحظه گوش‌به‌فرمان حضرت امام خامنه‌اي مدظله‌العالي هستم و هرلحظه که فرمان دهد براي مقابله با دشمنان اسلام آماده‌ام.

مشهدي رمضان علي فتحعلي هرساله و با نزديک شدن به زمان سالگرد ارتحال ملکوتي بنيان‌گذار کبير انقلاب اسلامي، حضرت امام خميني رضوان‌الله تعالي عليه به حوزه مقاومت بسيج امام حسن (ع) بخش جونقان مراجعه نموده و جهت ثبت‌نام و اعزام به مرقد مطهر حضرت امام خميني (ره) اقدام مي‌نمايد.

هرساله به زيارت حرم مطهر حضرت امام خميني (ره) مشرف مي‌شوند

 فرمانده حوزه مقاومت بسيج امام حسن (ع) بخش جونقان، خاطرنشان کرد: اين بسيجي بزرگوار از سال 1370 به عضويت بسيج درآمده و در پايگاه مقاومت بسيج حضرت صاحب‌الزمان (عج) شهر جونقان فعاليت دارند؛ و از سال 1370 تابه‌حال هرساله به زيارت حرم مطهر حضرت امام خميني (ره) مشرف مي‌شوند.

يدالله بشارتي افزود: مشهدي رمضان علي فتحعلي داراي چند پسر و دختر مي‌باشد که همگي آن‌ها از پيشش رفته‌اند وزندگي مستقلي دارند. همسرش چند سال پيش به رحمت خدا رفته است. و اکنون به‌تنهايي در خانه‌اش زندگي مي‌کند.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html