پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228803
پيام مهم سرلشکر سليماني به محضر رهبر انقلاب:
پايان سيطره شجره خبيثه ملعونه داعش را اعلام مي کنم/ اين پيروزي بسيار بزرگ و سرنوشت ساز را به حضرت عالي تبريک و تهنيت عرض مي نمايم
تاریخ انتشار : 1396/08/30 13:31:44
نمایش : 1785
فرمانده نيروي قدس سپاه، پايان سيطره داعش بر سرزمين‌هاي اسلامي را اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رساني راه دانا؛در پي پيروزي تاريخ ساز جبهه مقاومت اسلامي عراق و سوريه بر فتنه تروريسم تکفيري و پايان يافتن سيطره داعش که با پايين کشيدن پرچم اين گروه امريکايي - صهيونيستي در "ابوکمال" رقم خورد؛ سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سليماني فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، پيام مهمي به محضر مقام معظم رهبري حضرت امام خامنه اي (مدظله العالي) منتشرکرد.

متن پيام به اين شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحيم

انّافَتَحنا لَکَ فتحاً مُبينا

محضر مبارک رهبر عزيز و شجاع انقلاب اسلامي

حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي مدظله العالي

سلام عليکم 

شش سال قبل فتنه اي خطرناک شبيه فتنه هاي زمان اميرالمؤمنين (عليه السلام) که فرصت و حلاوت درک حقيقي اسلام ناب محمدي (ص) را از مسلمانان سلب نمود اين بار پيچيده و آغشته به سمّ صهيونيسم و استکبار همچون طوفاني ويرانگر، عالم اسلامي را درنورديد. 

اين فتنه خطرناک و مسموم با هدف آتش افروزي وسيع در عالم اسلامي و درگير نمودن مسلمانان با يکديگر، توسط دشمنان اسلام ايجاد گرديد. حرکت خبيثانه اي که تحت نام "حکومت اسلامي عراق و شام" در همان ماه هاي اوليه موفق شد با اغفال دهها هزار جوان مسلمان دو کشور ، بسيار اثر گذار و سرنوشت ساز عالم اسلامي "عراق" و "سوريه" را دچار بحران بسيار خطرناکي کند و صد ها هزار کيلومتر مربع از اراضي اين کشورها را همراه با هزاران روستا، شهر و مراکز مهم استاني به تصرف درآورد و هزاران کارگاه و کارخانه و زيرساخت هاي مهم اين کشور ها از جمله، راهها، پل ها، پالايشگاهها، چاهها و خطوط نفت و گاز و نيروگاه هاي برق و موارد ديگري از اين نوع را تخريب نمودند و شهرهاي مهمي همراه با آثار گران بهاي تاريخي و تمدن ملي آنها را  با بمب گذاري از بين برده و يا سوزاندند. 

اگر چه آمار خسارت هاي وارده قابل احصاء نيست اما بررسي هاي اوليه حاکي از پانصد ميليارد دلار مي باشد. 

در اين حادثه، جنايات بسيار دردناکي که غير قابل نمايش است رخ داد؛ از جمله: سربريدن کودکان يا پوست کندن زنده زنده مردان در مقابل خانواده هاي خود، به اسارت گرفتن دختران و زن هاي بي گناه و تجاوز به آنان، سوزاندن زنده زنده افراد و ذبح دسته جمعي صدها جوان. 

مردم مسلمان اين کشورها متحير از اين طوفان مسموم, بخشي گرفتار خنجرهاي برنده جنايتکاران تکفيري گرديدند و ميليون ها نفر ديگر خانه و کاشانه خود را رها کرده و آواره شهرها و کشورهاي ديگر شدند. 

در اين فتنه سياه، هزاران مسجد و مراکز مقدس مسلمانان تخريب و يا ويران گرديد و بعضاً مسجد را به همراه امام جماعت و نماز گزاران آن با هم منفجر نمودند. 

بيش از شش هزار جوان فريب خورده به نام دفاع از اسلام به صورت انتحاري با خودروهاي پر از مواد منفجره خود را در ميادين، مساجد، مدارس، حتي بيمارستانها و مراکز عمومي مسلمان ها منفجر کردند؛ که در نتيجه اين اعمال جنايتکارانه ده ها هزار مرد، زن و کودک بي گناه به شهادت رسيدند.  

تمامي اين جنايت ها بنا به اعتراف عالي ترين مقام رسمي آمريکا که هم اکنون رياست جمهوري اين کشور را بر عهده دارد توسط رهبران و سازمان هاي مرتبط با آمريکا طراحي و اجرا گرديده است کما اينکه همچنان اين روش توسط رهبران کنوني آمريکا در حال طراحي و اجرا است. 

آنچه پس از لطف خداوند سبحان و عنايت خاص رسول معظم اسلام (صل الله عليه و آله) و اهل بيت گرانقدرش باعث شکست اين توطئه سياه و خطرناک گرديد، رهبري خردمندانه و هدايت هاي حکيمانه حضرت مستطاب عالي و مرجع عاليقدر حضرت آيت العظمي سيستاني بود که موجب بسيج کليه امکانات براي مقابله با اين طوفان مسموم گرديد. 

يقيناً پايداري دولت هاي عراق و سوريه و پايمردي ارتش ها و جوانان اين دو کشور خصوصاً حشدالشعبي مقدس و ديگر جوانان مسلمان ساير کشورها با حضور مقتدرانه و محوري حزب الله به رهبري سيد پر افتخار آن، جناب سيد حسن نصرالله (حفظه الله تعالي )نقش تعيين کننده اي در به شکست کشاندن اين حادثه خطرناک داشتند. 

قطعاً نقش ارزشمند ملت و دولت خدمتگذار جمهوري اسلامي خصوصاً رياست محترم جمهوري اسلامي، مجلس، وزارت دفاع و سازمان هاي نظامي و انتظامي و امنيتي کشورمان در حمايت از دولت ها و ملت هاي کشورهاي فوق الذکر قابل تقدير است. 

حقير به عنوان سرباز مکلف شده از جانب حضرتعالي در اين ميدان، با اتمام عمليات آزادسازي ابوکمال آخرين قلعه داعش با پايين کشيدن پرچم اين گروه آمريکايي – صهيونيستي و برافراشتن پرچم سوريه، پايان سيطره اين شجره خبيثه ملعونه را اعلام مي کنم و به نمايندگي از کليه فرماندهان و مجاهدين گمنام اين صحنه و هزاران شهيد و جانباز مدافع حرم ايراني، عراقي، سوريه اي، لبناني، افغانستاني و پاکستاني که براي دفاع از جان و نواميس مسلمانان و مقدسات آنان جان خود را فدا کردند اين پيروزي بسيار بزرگ و سرنوشت ساز را به حضرت عالي و ملت بزرگوار ايران اسلامي و ملت هاي مظلوم عراق و سوريه و ديگر مسلمانان جهان تبريک و تهنيت عرض مي نمايم و پيشاني شکر را در مقابل پيشگاه خداوند قادر متعال به شکرانه اين پيروزي بزرگ بر زمين مي ساييم. 

وَ مَا النَّصرالّا مِن عِندِالله العَزِيزِ الحَکِيم

فرزند و سربازتان

قاسم سليماني

لامي بويژه ملت شريف ايران و خانواده هاي معظم شهداي حرم و رزمندگان غيور و دلاور جبهه مقاومت توصيف کرد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html