پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228796
اميد است کارخانه آرد چليچه بتوانند آرد باکيفيت را به بازار عرضه کند
تاریخ انتشار : 1396/08/27 11:25:37
نمایش : 1282
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان فارسان گفت: کارخانه آرد چليچه باقابليت توليد آرد مرغوب هيچ‌گونه مشکلي نداشت واميد است که بتوانند آرد باکيفيت را به بازار عرضه کند .
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، نان يکي از کالاهاي اساسي ايرانيان محسوب مي شود و در حاليکه که انواع نان ها در شهرستان پخت مي شوند اما هيچ کدام کيفيت و استانداردهاي لازم را ندارند به طوريکه اين امر نارضايتي مردم را به دنبال دارد.

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت و مسئولين شهرستان فارسان از نانوايي‌ها و کارخانه آرد چليچه جهت بالا بردن کيفيت آرد شهرستان بازديد کردند.

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت گفت:با حضور مسئولين بازديد و بازرسي‌هايي از نانوايي هاسطح شهرستان داشتيم و بعدازاين بازرسي‌ها بازديدي از کارخانه آرد چليچه به عمل آمد و دستگاه‌هاي اين کارخانه موردبررسي قرار گرفت.

مهراب جمالپور در ادامه افزود:کارخانه آرد چليچه باقابليت توليد آرد مرغوب هيچ‌گونه مشکلي نداشت واميد است که بتوانند آرد باکيفيت را به بازار عرضه کنند.

وي خاطرنشان کرد: همشهريان عزيز با مشاهده هرگونه تخلف وبي کيفيتي نان مي‌توانند تخلف را به شماره 124 گزارش دهند و ما پي گير خواهيم بود.
 
  نانوايي‌ها در کيفيت نان مقصر نيستند/ براي آرد مرغوب نياز به گندم با کيفيت داريم

يکي از نانوايان شهر فارسان در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت: قطعاً هر فردي که در اين عرصه توليدکننده است به دنبال تهيه و توليد نان با کيفيت و مرغوب بوده از اين‌رو براي توليد نان با کيفيت و مرغوب به آرد با کيفيت و براي آرد مرغوب نياز به گندم با کيفيت داريم.

وي  با بيان اينکه نانوايي‌ها در کيفيت نان مقصر نيستند، عنوان کرد: در صورتي که نان با کيفيت پخت شود و به مسائل بهداشتي و افزودني‌هاي مجاز توجه شود، بدون شک شاهد رضايت خاطر آحاد مردم خواهيم بود و مشکلات نيز برطرف خواهد شد.

بي کيفيت بودن نان باعث افزايش بار مالي خانواده مي شود

يکي از همشهريان که در صف نان ايستاده بود گفت: عدم بهبود کيفيت نان زماني ناگوارتر مي شود که براي تهيه اين نان بي کيفيت بايد مدت زمان زيادي در صف هاي طولاني تلف کني و دست آخر ناني را به خانه ببري که پس از مدت زمان خيلي کوتاه غير قابل استفاده مي شود و بيش از يک سوم نان خريداري شده به کيسه هاي نان خشک حواله مي شود که اين امر علاوه بر افزايش بار مالي خانواده ها باعث هدر رفت سرمايه هاي کشور مي شود.

با توجه بيشتر به امر آموزش نانوايان، رعايت بهداشت پخت و عرضه نان، افزايش کيفيت آرد تحويلي و افزايش نظارت‌ها شاهد بهبود کيفيت نان در شهرستان و افزايش رضايتمندي مردم خواهيم بود.

هرچند آرد کيفيت خوبي ندارد ولي نانوايي‌ها هم بايد به نکات بهداشتي را رعايت کنند که مردم  هرچند از کيفيت نان راضي نيستن لااقل نکات بهداشتي نانوايي‌هاي موجب رضايتي آن‌ها باشد.


انتهاي پيام/590پ

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html