پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228787
حجت الاسلام سرافراز؛
بسيجيان الگوهاي انسان هاي مؤمن هستند
تاریخ انتشار : 1396/08/24 16:10:47
نمایش : 1488
حجت الاسلام والمسلمين کريم سرافراز گفت: بسيجيان الگوهاي انسان هاي مؤمن به شمار مي روند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، استان چهارمحال و بختياري؛مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه حضرت قمربني هاشم عليه السلام، درآستانه هفته بسيج،در جمع بسيجيان پايگاه شهدا با تسليت ايام رحلت جانسوز خاتم المرسلين و شهادت سبط اکبر حضرت امام حسن مجتبي عليه السلام و امام رئوف حضرت علي بن موسي الرضا عليه السلام،به بيان ويژگي هاي بسيجيان واقعي ازمنظر آيات و روايات و فرمايشات حضرت امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري مدظله العالي، پرداخت.

 روحاني وعضو هيأت رزمندگان اسلام استان،افزود:اخلاص،شجاعت وشهامت،استقامت و پايداري، ولايت پذيري، آگاهي و آمادگي براي جهاد از مشخصه هاي بارز بسيجيان است.

حجت الاسلام سرافراز، به تأسي از فرمايشات فرمانده معظم کل قوا، بسيج را شجره طيبه اي دانست كه ريشه در اعماق ايمان انسان دارد و در ادامه به تبيين مشخصه هاي اين شجره طيبه پرداخت.

وي، با اشاره به آيات شريفه 24 و 25 از سوره مبارکه ابراهيم پيرامون شجره طيبه، گفت: خداوند کلمه طيبه را به درخت پاکيزه‌اي تشبيه کرده که ريشه‌ آن ثابت و شاخه‌ هاي آن در آسمان است و هر زمان ميوه‌ خود را به اذن پروردگارش مي‌دهد و خداوند براي مردم مثلها مي‌زند شايد متذکر شوند.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه حضرت قمربني هاشم عليه السلام، تصريح کرد:منظور از کلمه‌ طيبه ممکن است کلمه‌ توحيد باشد، و يا اوامر و فرمانهاي الهي و يا ايمان و يا اينکه شخص مؤمن باشد، که امروز بسيجيان الگوهاي انسان هاي مؤمن به شمار مي روند.

  وي، در ادامه به ويژگيهاي انسان هاي مؤمن و بسيجي اشاره کرد و گفت:‌ رشد و نمو و داشتن روح پويا و سازنده خود و ديگران و پاک و طيب بودن از اولين ويژگي هاي شجره طيبه است و بسيجيان بايد در قالب اين مصاديق به جامعه روح بخشي داشته باشند.

 روحاني وعضو هيأت رزمندگان اسلام استان، ثابت و محکم بودن اصل و ريشه شجره طيبه را نشاني براي ايستادگي و پايداري بسيجيان در برابر حوادث و طوفان ها و تندبادها دانست و گفت: شاخه هاي اين شجره به يک محيط محدود نمي شود و دامنه نفوذ بسيج در اقصي نقاط عالم و الگوگيري ملتهاي ديگر از بسيج نشان دهنده رشد،بالندگي و گسترش روزافزون اين نهاد مقدس است.

حجت الاسلام والمسلمين سرافراز، ولايت پذيري و تبعيت محض از فرماندهي معظم کل قوا را از ديگر ويژگي هاي شجره طيبه بسيج و بسيجيان دانست که بي اذن او قدم از قدم برنمي دارند و هشت سال دفاع مقدس معياري براي سنجش اين ولايت پذيري بي مثال است.

روحاني وعضو هيأت رزمندگان اسلام استان، روحيه استکبار ستيزي را جزء جدايي ناپذير از خصوصيات بارز بسيجيان و شجره طيبه بسيج برشمرد و تأکيد کرد: مقابله با استکبار از آرمان هاي والاي انقلابي و ارزش هاي اسلامي است و بسيجيان بعنوان نيروهاي انقلابي و حافظ ارزش هاي انقلاب اين روحيه را در خود پرورش داده اند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html