پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228785
راه‌اندازي سامانه نوبت‌دهي اينترنتي اهداي خون در چهارمحال و بختياري
تاریخ انتشار : 1396/08/24 08:09:09
نمایش : 1210
با توجه به وقوع زلزله و جهت ساماندهي ذخاير خوني استان و جلوگيري از انباشت خون سامانه نوبت دهي اينترنتي و ثبت نام اهداي خون در استان چهارمحال و بختياري در دسترس است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ با توجه به وقوع زلزله و جهت ساماندهي ذخاير خوني استان و جلوگيري از انباشت خون سامانه نوبت دهي اينترنتي و ثبت نام اهداي خون در استان چهارمحال و بختياري در دسترس است.

اين سامانه به‌منظور جلوگيري از اتلاف وقت اهداکنندگان و مديريت بهتر اهداي خون و همچنين تکريم اهداکنندگان راه اندازي شده است.

اهداکنندگان مي توانند با مراجعه به سايت nobatdehi.ibto.ir، با انتخاب استان، شهر، پايگاه، روز و ساعت مراجعه پس دريافت کد رهگيري به مرکز خونگيري مراجعه نمايند و بدون نوبت پذيرش شوند.

به همراه داشتن کارت ملي در زمان مراجعه به پايگاه اهداي خون الزامي است و شايان ذکر است اهداي خون ثبت نام کنندگان منوط بر پذيرش پزشک پس از بررسي معاينات پزشکي مي باشد.

همچنين اهداکنندگان بايد قبل از اقدام و ثبت نام در سامانه نوبت دهي اينترنتي شرايط عمومي اهداي خون را بررسي و سپس اقدام به ثبت نام نمايند.

شرايط عمومي اهداي خون به شرح ذيل مي باشد:

حداقل سن ۱۸ سال تمام و حداكثر ۶۰ سال (اهداكنندگان مستمر تا ۶۵ سال)

حداقل وزن ۵۰ كيلوگرم

فواصل اهداي خون هر سه ماه يکبار مشروط به آنكه تعداد دفعات آن در طول يكسال از ۴ بار تجاوز ننمايد.

همراه داشتن اصل كارت شناسايي (كارت ملي يا شناسنامه)
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html