پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228783
امروز اقبال مردم چهارمحال و بختياري بر شانه‌هاي اقبال عباسي قرار گرفت
تاریخ انتشار : 1396/08/23 10:23:24
نمایش : 1281
نماينده مردم اردل، فارسان، کيار و کوهرنگ در مجلس شوراي اسلامي گفت: اقبال مردم ما بر شانه هاي اقبال عباسي قرار گرفت، فعالين استان نيرويي را معرفي کردند اما نيروي غيربومي انتخاب شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ علي کاظمي نماينده مردم اردل، فارسان، کيار و کوهرنگ در مجلس شوراي اسلامي در مراسم توديع و معارفه استاندار چهارمحال و بختياري  ضمن تسليت به باز ماندگان زلزله غرب کشور اظهار کرد: مسئولين و دولتمردان براي کمک به زلزله‌زدگان اعزام شدند.

وي با بيان اينکه استان ما نيز اين آمادگي را دارد که به کمک زلزله‌زدگان بشتابد را دارد افزود: اقبال مردم ما بر شانه هاي اقبال عباسي قرار گرفت، فعالين استان نيرويي را معرفي کردند اما نيروي غيربومي انتخاب شد.

کاظمي با اشاره به اينکه هيچ جلسه ايي براي انتخاب نيروهاي بومي در استان مطرح نشد ادامه داد: ما نيز همراه با سياست هاي دولت عمل کرديم و از ظرفيت نيروي غيربومي استفاده کرديم.

علي کاظمي نماينده مردم اردل، فارسان، کيار و کوهرنگ در مجلس شوراي اسلامي بيان داشت: عباسي از چهره هاي باسابقه و با تجربه است ايشان که آمدند رمز پيروزي ما همدلي و وحدت کلمه بود، ما با وحدت، همدلي و تحاد مثال زدني که شکل گرفته به اتفاق فعالين با تمام توان هم دوش مردم شما را حمايت مي کنيم.

وي ادامه داد: آقاي عباسي استان ديروز ما پرفروغ بود، و در تکا تکا لحظات انقلاب اسلامي و جنگ هميشه پيش قدم بوده است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html