پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228778
پرداخت ماهانه۲۸ميليارد تومان تعهدات بلندمدت به مستمري بگيران
تاریخ انتشار : 1396/08/22 09:22:36
نمایش : 1515
مديرکل تامين اجتماعي چهارمحال و بختياري گفت: ماهانه بالغ بر ۲۸ ميليارد تومان براي تحقق تعهدات بلندمدت شامل مستمري بازنشستگان، از کار افتادگان و بازماندگان طي شش ماهه اول سال جاري هزينه شده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، غلامرضا محمدي مديرکل تامين اجتماعي چهارمحال و بختياري در گفت وگو با جهانبين نيوز گفت: بر اساس تجزيه و تحليل هاي آماري به طور ميانگين ماهانه بالغ بر ۲۸ ميليارد تومان براي تحقق تعهدات بلند مدت شامل مستمري بازنشستگان، از کار افتادگان و بازماندگان طي شش ماهه اول سال جاري هزينه شده است.

وي اظهار داشت: در شش ماهه نخست سال جاري، پرداخت مبلغي بالغ بر ۳ ميليارد و ۸۰۰ ميليون تومان به بيمه شدگان و مستمري بگيران در بخش تعهدات کوتاه مدت صورت گرفت.

محمدي خاطرنشان کرد: تعداد۸کانون بازنشستگي در استان چهارمحال و بختياري فعاليت دارند که در شهرهاي شهرکرد،بروجن،فارسان،لردگان،اردل،شلمزار ،سامان و بن مستقر هستند.

وي ضمن اشاره به استفاده از ابزارهاي الکترونيکي براي خدمات رساني به جامعه مستمري بگيران و بازنشستگان چهارمحال و بختياري گفت: علاوه بر اطلاع رساني پيامکي به جامعه تحت پوشش، امکان اخذ فيش حقوقي و احکام افزايش آن از سايت www.chb.tamin.ir بدون نياز به مراجعه حضوري افراد به شعب تامين اجتماعي فراهم شده است.

محمدي ضمن بيان اين مطلب که حدود ۳۳ هزار نفر مستمري بگير تحت پوشش تامين اجتماعي در استان چهارمحال و بختياري هستند، يادآور شد: اين سازمان بيمه گر اجتماعي با ۳۱۰ نفر نيروي انساني، در ۱۴ شعبه اصلي، ۹شعبه اقماري فعال و ۱ کارگزاري در شهر شهرکرد در حال خدمت رساني به کارفرمايان، بيمه شدگان و مستمري بگيران چهارمحال و بختياري است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html