پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228777
همه دستگاهها با سرعت و همه توان به ياري آسيب‌ديدگان بشتابند
تاریخ انتشار : 1396/08/22 09:20:21
نمایش : 1945
رهبر معظم انقلاب اسلامي با صدور پيامي ضمن تسليت به ملّت ايران بخصوص مردم عزيز استان کرمانشاه، تأکيد کردند: همه دستگاههاي لشکري و کشوري با همه همت و امکانات به ياري آسيب‌ديدگان بشتابند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري؛ در پي وقوع حادثه تلخ و مصيبت‌بار زمين‌لرزه در غرب کشور که به جان‌باختن و زخمي شدن جمعي از هم‌ميهنان عزيز انجاميد، حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي با صدور پيامي ضمن تسليت به ملّت ايران بخصوص مردم عزيز استان کرمانشاه، تأکيد کردند: همه دستگاههاي لشکري و کشوري با همه همت و امکانات به ياري آسيب‌ديدگان بشتابند.

متن پيام رهبر معظم انقلاب اسلامي به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم

با تأسف و اندوه فراوان خبر زمين‌لرزه در غرب کشور را که به جان‌باختن جمعي از هم‌ميهنان عزيز و زخمي شدن جمعي بيشتر انجاميده و خسارات بسياري پديد آورده است، دريافت کردم. وظيفه‌ي مسئولان آن است که در همين اولين ساعات با همه‌ي همّت و توان به ياري آسيب‌ديدگان بويژه در زير آوار ماندگان بشتابند و با بهره‌گيري سريع از همه‌ي امکانات موجود، از افزايش تلفات جلوگيري کنند. ارتش و سپاه و بسيج، با نظم و سرعت به آوار برداري و انتقال مجروحان کمک کنند و دستگاههاي دولتي چه نظامي و چه غير نظامي همه‌ي توان خود را براي ياري آسيب ديده‌ها و خانواده‌هاي آنان به صحنه آورند. اينجانب از اعماق دل، اين حادثه‌ي تلخ و مصيب‌بار را به ملّت ايران بخصوص به مردم عزيز استان کرمانشاه و بويژه به خانواده‌هاي مصيبت‌زده تسليت عرض ميکنم و متضرعانه از خداوند متعال ميخواهم که اين محنت و رنج را مايه‌ي جلب رحمت و فضل خود قرار دهد و بر صبر و پايداري و مقاومت ملّت عزيزمان بيفزايد. از همه‌ي کساني‌که ميتوانند به نحوي در سبک کردن بار مصيبت و جبران خسارت مؤثر باشند درخواست ميکنم که به ياري آسيب‌ديدگان بشتابند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html