پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228748
افشاي ­سيزده ميليون سند فرار مالياتي در انگليس
تاریخ انتشار : 1396/08/15 09:25:09
نمایش : 1406
اين افشاگري در کنار افشاي رسوايي‌هاي اخلاقي شماري از سياستمداران انگليسي موج جديدي از نگراني‌ها را در ميان صاحبان قدرت و ثروت در اين کشور ايجاد کرده است.
­به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، بيش از سيزده ميليون سند فرار مالياتي سياستمداران، صاحب منصبان، افراد سرشناس و مقامات کشور‌هاي مختلف از جمله ملکه انگليس افشا شد.

اين افشاگري در کنار افشاي رسوايي‌هاي اخلاقي شماري از نمايندگان و سياستمداران در انگليس موج جديدي از نگراني‌ها را در ميان صاحبان قدرت و ثروت در اين کشور ايجاد کرده است. اين اسناد نشان مي‌دهد چطور صاحبان قدرت بصورت مخفيانه از گريزگاه‌هايي براي فرار مالياتي استفاده مي‌کردند.

سال گذشته نيز انبوهي از اسناد که به اسناد پاناما شهرت يافت منتشر و در ان نيز معلوم شد شمار زيادي از صاحب منصبان و سرمايه داران و مقامات و خانواده‌هاي انان براي نپرداختن ماليات از گريزگاه‌هاي مالياتي بهره مي‌بردند که پدر ديويد کامرون نخست وزير پيشين انگليس از جمله انان بود.

اين اسناد لو رفته همچون اسناد پاناما از يک شرکت فراساحلي به دست روزنامه آلماني زودويچه تسايتونگ رسيد تا اقدام مخفيانه صد‌ها فرد و شرکت بر ملا شود.

خبرگزاري صدا و سيما
 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html