پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228747
دلايل احتمالي تغيير و تحولات مديريتي پرسپوليس
تاریخ انتشار : 1396/08/15 09:23:29
نمایش : 1967
در روز‌هايي که پرسپوليس درگير مسائل مالي شده و نياز به يکدلي و همدلي دارد خبر رسيد که علي اکبر طاهري از سمت مدير عاملي اين تيم استعفاء کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در روز‌هايي که باشگاه پرسپوليس درگير مسائل مالي شده و نياز به يکدلي و همدلي دارد خبر رسيد که علي اکبر طاهري از سمت مديرعاملي اين تيم باشگاه استعفاء کرده است.  

در حال حاضر پرسپوليس در مقطع حساسي قرار دارد و با مشکلات مالي دست و پنجه نرم مي‌کند. اين تيم  در آستانه حذف از ليگ قهرمانان آسيا قرار دارد. اهميت اين موضوع فراتر از آن است که هوادار ذهنش را درگير جدايي طاهري کند. در اين مقطع هر کس به اندازه توانش بايد کمک کند تا تيم محبوب آسيا از بحران خارج شود.  

وزير ورزش و جوانان و مسئولان فوتبال کشورمان به خوبي مي‌دانند تبعات حذف پرسپوليس از آسيا چقدر ورزش کشور را تحت تاثير قرار مي‌دهد. همچنين بايد به اين موضوع توجه کنيم که کارد به استخوان طاهري رسيده است که مجبور شده استعفاء بدهد. البته هنوز نامه استعفاي طاهري به وزير ورزش و جوانان نرسيده  و فقط شايعات در مورد جدايي طاهري دهان به دهان چرخيده است.

طاهري بايد از سفر کربلا برگردد تا علت استعفايش را متوجه شويم، اما مشخص است که طاهري از وضع موجود ناراحت است. اين تصميم طاهري که هنوز در حد شايعه باقي مانده است بي ارتباط با اختلاف با حامي مالي سابق نيست. وزارت ورزش و جوانان از حامي مالي حمايت مي‌کند و همين موضوع باعث ناراحتي طاهري شده است.  

پرسپوليس بعد از سال‌ها دوري از جام با مديريت طاهري قهرمان ليگ شانزدهم فوتبال شد و در ليگ امسال نيز بيشترين شانس را براي قهرماني دارد. به دور از انصاف است اگر نخواهيم سهم عمده‌اي را به طاهري اختصاص دهيم. در طول مدت مديريت طاهري اتفاقات زيادي رخ داد که او با اقداماتش توانست در دل هواداران جا باز کند. بستن پرونده تمام طلبکاران خارجي، پرداخت به موقع مطالبات بازيکنان و راضي نگه داشتن بازيکنان از پرداخت‌هاي مالي، کاستن بدهي‌هاي داخلي‌ها و اخذ حق بليت فروشي از جمله خدمات ارزنده طاهري در اين سال‌ها بوده است.  

شايد خيلي‌ها موفقيت در نتيجه گيري را به پاي برانکو بنويسند، اما طاهري پاي برانکو ايستاد و در روز‌هايي که پرسپوليس در قعر جدول بود با تدبير و آينده نگري به پروفسور فرصت داد تا سرخپوشان در آسيا اوج بگيرند.  

تيمي که سال‌ها آرزوي حضور در آسيا را داشت به راحتي در جمع چهار تيم برتر آسيا قرار گرفت. به هيچ وجه قصد جانبداري از طاهري و نوع مديريتش را نداريم، اما طاهري در اين سال‌ها توانسته رضايت هواداران را جلب کند و آن‌ها دوست ندارند مدير عامل تيم محبوبشان تغيير کند.  

علي اکبر طاهري اولين مديري بود که کمتر از مديران سابق براي کمک مالي به سراغ وزارت ورزش و جوانان رفت ، او با افکار اقتصادي توانست اين تيم را به خود کفايي برساند و بخشي از مشکلات مالي را حل کند.  

هنوز نمي‌دانيم بر سر طاهري چه مي‌گذرد و او قصد جدايي از پرسپوليس را دارد يا به واسطه استعفايش قصد دارد وزارت ورزش و جوانان را زير فشار بگذارد تا اختيارات بيشتري بگيرد. البته  مشخص است که شکافي ميان وزارت ورزش و طاهري ايجاد شده است و بايد مسئولان کشور فکري به حال اين شکاف کنند تا در اين مقطع حساس که پرسپوليس در آستانه حذف از آسيا قرار دارد با احساسات هواداران بي شمار اين تيم  بازي نشود.  

پرسپوليس به گواه کارشناسان و صاحب نظران و صد البته منتقدان هميشگي از لحاظ فني روز‌هاي خوبي سپري مي‌کند و برانکو به واسطه اطميناني که از مديريت دارد هر هفته تيمش را رويايي‌تر از قبل وارد ميدان مي‌کند و اگر امروز پرسپوليس به اوج برگشته به علت تفکرات برانکو به دليل نوع مديريت اين تيم است.  

اگر مديريتي مثل سال‌هاي گذشته در پرسپوليس حکمفرما بود و هر روز بازيکنان دم از بي پولي مي‌زدند و صد‌ها طلبکار جلوي باشگاه صف مي‌کشيدند هرگز پرسپوليس آرامش را به خود نمي‌ديد.  

بدون جانبداري از مديريت طاهري دوست داريم که آرامش پرسپوليس حفظ شود و پرطرفدارترين تيم آسيا به بهترين شکل ممکن نتيجه بگيرد نه اينکه باز هم انتخاب اشتباه اين تيم را به نابودي بکشاند.

مهر

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html