پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228746
اعلام جزييات جديد بيمه تکميلي بازنشستگان
تاریخ انتشار : 1396/08/15 09:15:58
نمایش : 1563
رئيس کانون عالي بازنشستگان تامين اجتماعي بااعلام جزييات جديد بيمه تکميلي بازنشستگان تامين اجتماعي گفت: سقف تعهدات و خدمات درماني به بازنشستگان در قرارداد جديد ۴ هزار تومان افزايش يافته است

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، علي اصغر بيات در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد بيمه تکميلي جديد بازنشستگان تامين اجتماعي گفت: پس از نظرسنجي از استان هاي مختلف و کانون هاي بازنشستگان با اعلام رضايت ۷۰ درصدي بازنشستگان تامين اجتماعي از ارائه خدمات شرکت آتيه سازان حافظ و همچنين پس از انجام مناقصه اين شرکت مجددا به عنوان شرکت بيمه اي براي ارائه خدمات بيمه تکميلي به بازنشستگان تحت پوشش انتخاب شد.

وي گفت: به دليل توانمندي مالي و همچنين توانمندي در مديريت شرکت آتيه سازان حافظ براي پنج سال از سال ۹۲ تا ۹۶ در راستاي ارائه خدمات بيمه اي به بازنشستگان تامين اجتماعي فعاليت مي کند که براي سال ۹۶ و ۹۷ نيز اين شرکت در مناقصه توانست نظر سازمان را جلب کند.

رئيس کانون عالي بازنشستگان و مستمري بگيران سازمان تامين اجتماعي با اشاره به اينکه مهلت بيمه تکميلي بازنشستگان تا پايان آبان ماه است، گفت: از ابتداي آذر بيمه شدگان با قرار جديد خدمات بيمه تکميلي دريافت مي کنند و همچنين سه ماه فرصت دارند تا براي حذف و اضافه نام خود و افراد تحت تکفل شان در ليست بيمه قرارداد جديد به کانون هاي بازنشستگان در شهرستان هاي مختلف مراجعه کنند.

بيات تاکيد کرد: بازنشستگان و افراد تحت تکفل که در قرارداد سال ۹۶ حضور نداشتند اما تمايل دارند تحت پوشش خدمات بيمه تکميلي قرار گيرند تا ۱۵ اسفند ماه جاري مهلت دارند تا نسبت به اضافه شدن در قرارداد جديد اقدام کنند.

به گفته وي، همچنين بازنشستگاني که در قرارداد سال گذشته تحت پوشش بودند در قرارداد امسال نيز پوشش بيمه اي آنها برقرار است و نيازي به مراجعه ندارند اما اگر بازنشسته اي به هر دليل مايل به ادامه دريافت اين خدمات نبود مي تواند از طريق مراجعه به کانون هاي بازنشستگان شهرستان محل سکونت خود اقدام و نسبت به حذف نام خود و افراد تحت تکفل در قرارداد جديد اقدام کند.

وي در خصوص نرخ بيمه تکميلي جديد نيز گفت: حق بيمه تکميلي درمان در سال جاري به ازاي هر نفر ۳۶ هزار و ۲۰۰ تومان است که از حقوق اين افراد کم مي شود.

رئيس کانون عالي بازنشستگان و مستمري بگيران سازمان تامين اجتماعي به مدارک مورد نياز براي حذف و اضافه اشاره کرد و افزود: مدارک مورد نياز براي اضافه شدن افراد به ليست بيمه، کپي صفحه اول شناسنامه فرزندان و کپي کارت ملي تمامي افراد تحت تکفل و همچنين گواهي اشتغال به تحصيل است که اين مدارک بايد به صورت حضوري به کانون هاي بازنشستگان ارائه شود و پس از تکميل فرم اظهارنامه توسط بازنشسته مدارک کامل و نسبت به حذف و اضافه افراد تحت تکفل بازنشسته براي پوشش بيمه تکميلي اقدام خواهد شد.

بيات در مورد سقف تعهدات بيمه تکميلي در قرارداد جديد نيز اظهار داشت: سقف تعهدات بيمه تکميلي بازنشستگان تامين اجتماعي ۱۴ ميليون تومان است و تمامي موارد درماني درصد قابل توجهي نسبت به سال گذشته افزايش داشته است.

وي با اشاره به اينکه در قرار داد جديد خدمات بيمه تکميلي۲۵ تا ۴۰ درصد افزايش يافته است گفت: در تعهدات جراحي سقف پرداختي ها از۱۲ به۱۴ ميليون ، در بستريهاي عمومي سقف تعهدات از۵ به۶ ميليون در تعهدات پاراکلينيکي يک( سي تي اسکن،ام آر آي و...) سقف پرداختي ها از ۵۰۰ به۷۰۰ هزار تومان در تعهدات پاراکلينيکي دو ( نوار عضله، تست تنفسي و...) سقف تعهدات از ۳۰۰ به۵۰۰ هزار تومان ،در اعمال جراحي سرپايي از۳۰۰ به۵۰۰ هزار تومان ودر آزمايش و پاتولوژي سقف تعهدات از۲۵۰ به ۴۰۰ هزار تومان رسيده است.

نرخ حق بيمه سال گذشته۳۲۲۰۰ بوده است وبا توجه به افزايش سقف تعهدات و خدمات درماني به بازنشستگان  ۴ هزار تومان در قرار داد جديد افزايش يافته است.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html