پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228705
برجام تا زماني که خاصيت داشته باشد براي ايران معتبر است
تاریخ انتشار : 1396/07/26 15:34:50
نمایش : 1483
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام، گفت: زماني برجام براي ما معتبر است که خاصيت داشته باشد و اگر فقط بخواهد ما را از فعاليت هاي هسته اي منع کند ديگر خود به خود لغو شده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محسن رضايي دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در جمع خبرنگاران، درباره مذاکره دوباره درموضوع برجام گفت: ما درباره برجام با هيچ کس نه آمريکا و اروپا مذاکره نخواهيم کرد و در صورتي که کوچکترين نقضي صورت گيرد حتما برخورد مناسبي را خواهيم کرد چرا که ادامه برجام مرده و بي روح و اثر براي ما فايده ندارد.

وي افزود: زماني برجام براي ملت ما معتبر است که خاصيت داشته باشد و اگر فقط بخواهد ما را از فعاليت هاي هسته اي منع کند ديگر خود به خود لغو شده است.

رضايي ادامه داد: آمريکا مي خواهد ظاهر برجام باشد اما در باطن يک موجود مرده شود و فشارهايي که مي آورد براي آن است که مانع همکاري کشورهاي اروپايي ها شود؛ در اين صورت ملت و دولت ايران از آن خارج خواهند شد.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام درباره آزاد سازي کرکوک عنوان کرد: ما در آزادسازي کرکوک دخالتي نداريم و فقط نيروهاي مردمي و ارتش عراق در اين موضوع نقش داشته اند و ورود نيرويي از خارج عراق به کرکوک صحت ندارد.

رضايي تصريح کرد: اقدامات اخير بارزاني، شمال عراق را ۱۰ سال به عقب برگرداند.

وي در پايان گفت : زماني که داعش در حال اضمحلال کامل است آمريکا ورود کرده تا بگويد کاري کرده در حالي که خود آنها داعش را به وجود آوردند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html