پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228704
مقدمات اجراي حکم زنجاني بايد فراهم شود
تاریخ انتشار : 1396/07/26 15:33:20
نمایش : 2186
دادستان کل کشور در خصوص زمان اجراي حکم زنجاني گفت: بايد مقدمات اجراي حکم فراهم شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محمد جعفر منتظري در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبني بر اينکه قاضي مقيسه در آخرين جلسه رسيدگي به اتهامات همدستان بابک زنجاني اعلام کرده بود که حکم براي اجرا در دست مسئولان است، آيا واحد اجراي حکم زماني را تعيين کرده است؟ گفت: آنها به دنبال اجرا هستند، مقدمات بايد فراهم شود.

وي در خصوص شايعه ايجاد شده مبني بر اينکه زنجاني به زودي اعدام مي شود، گفت: بايد ببينم چه مي شود انشاالله اموال برگردد.

ممنوعيت استعمال قليان قانوني است

حجت الاسلام منتظري در مورد طرح جمع آوري قليان و منع استعمال دخانيات در اماکن عمومي گفت: از نظر قانون استعمال دخانيات در اماکن عمومي ممنوع است در جاي ديگر قانون قهوه خانه ها را جزو اماکن عمومي تعريف کرده است بعضي از عزيزان از جمله نمايندگان مجلس و مسئولين به ما ايراد مي گيرند که چرا عرضه قليان در برخي اماکن ممنوع شده است در جواب آنها بايد بگوييم که اين ممنوعيت به واسطه حکم قانون است ما ممنوع نکرديم. 

وي افزود:در بعضي استانها اجراي قانون صورت گرفته است و به نظر ما به لحاظ قانوني در سراسر کشور اين ممنوعيت بايد اجرا شود و اگر بنا به برداشتن ممنوعيت است بايد به حکم قانون باشد.

 دادستان کل تصريح کرد: در حال حاضر اشکال عمده بر سر همين موضوع است که در حال حاضر دستگاه قضايي صرفا قانون را اجرا مي کند.

اشتري در پاسخ به اين سوال که چند نفر از اعضاي نيروي انتظامي بايد کارت ضابط دادگستري دريافت کنند گفت: کساني که در زمينه اجراي ماموريت فعاليت دارند بايد کارت ضابط دادگستري دريافت کنند.  

وي افزود: طبق شناسايي ها اين تعداد نزديک به 60 هزار نفر هستند در حال حاضر حدود 40 هزار نفر آموزش هاي لازم را ديدند و کارت ضابط برايشان صادر شده است. انشاالله که مابقي افراد آموزش لازم را ببيند و براي آنها نيز کارت صادر شود. 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html