پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228700
به مناسبت هفته تربيت بدني
زماني که ورزشکاران افتخار کسب مي‌کنند مسئولان به‌صف مي‌شوند
تاریخ انتشار : 1396/07/26 09:45:51
نمایش : 1279
مدير باشگاه فوتبال شهيد همت فارسان گفت: در زمان اعزام ورزشکاران هيچ نهادي جهت حمايت مالي پا پيش نمي‌گذارد اما وقتي همين ورزشکاران افتخاري براي اين شهر کسب مي‌کنند،مسئولان براي گرفتن عکس يادگاري به‌صف مي‌شوند.
هفته تربيت‌بدني همه‌ساله از 26 مهر تا دوم آبان به‌منظور آشنايي جامعه بااهميت و اثرات کاربرد ورزش در زندگي فردي و اجتماعي، اشاعه و توسعه و ترويج ورزش در خانه و خانواده و هدايت و ارشاد جامعه به ورزش‌هاي همگاني برگزار مي‌شود.

فعالين ورزشي در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفتند:سال‌ها است که مديران و ورزشکاران تيم‌هاي مختلف ورزشي از نبود پشتيبان و مشکلات مالي گلايه‌مند هستند و دليل اصلي ناکامي خود در عرصه‌هاي مختلف ورزشي را نداشتن منابع مالي مناسب عنوان کرده و ورزش فارسان نيز از اين مسئله مستثنا نيست.

در شهرستان فارسان بارها مشاهده‌شده که گروه‌هاي ورزشي پس از کسب آمادگي‌هاي لازم جهت حضور در رقابت‌هاي ورزشي در سطوح ملي يا منطقه‌اي ، به دليل نبود منابع مالي از اعزام به رقابت‌ها منصرف شده‌اند و اين امر آسيب‌هاي جدي به لحاظ روحي و رواني بر ورزشکاران وارد کرده است.

مدير باشگاه فوتبال شهيد همت فارسان با انتقاد از عدم‌حمايت مالي ورزشکاران گفت : مهم‌ترين دغدغه ورزشکاران تأمين منابع مالي جهت اعزام به رقابت‌ها است که متأسفانه بسياري از آن‌ها به دليل مشکلات معيشتي و نبود پشتيبان از رفتن به مسابقات انصراف داده‌اند و بارها خودم شاهد بوده‌ام که برخي از دوستان ورزشکارم به همين دليل ورزش را رها کرده‌اند.

علي حيدري افزود:در زمان اعزام ورزشکاران هيچ نهادي جهت حمايت مالي پا پيش نمي‌گذارد اما وقتي همين ورزشکاران افتخاري براي اين شهر کسب مي‌کنند،مسئولان براي گرفتن عکس يادگاري به‌صف مي‌شوند.

وي اظهار داشت:اگر حمايت‌هاي مالي از ورزشکاران صورت بگيرد مطمئن باشيد قهرمانان بيشتري به جامعه معرفي مي‌شوند و بسياري از جوانان مي‌توانند از آن‌ها الگوبرداري کنند و درنتيجه به‌سوي ناهنجاري‌هاي اجتماعي همچون اعتياد کشيده نشوند.

روستايي داريم که يک وجب زمين ورزشي براي تفريح و ورزش جوانان وجود ندارد

مربي برتر فوتسال شهرستان گفت: براي رشد ورزش بانوان بايد زمينه‌ها را فراهم کنيم که بانوان ورزشکار بدون کمترين مشکلي به ورزش خود بپردازند.

خانم فاضلي تصريح کرد: اين گفته در حالي ايراد مي‌شود که هنوز هم بانوان ورزشکار به دليل نبود فضا امن و مربي بانو از ورزش بازمي‌مانند و با بزرگ‌تر شدن ديگر قادر به ادامه دادن نمي‌باشند.

وي بيان داشت: در امر ورزش اکثر روستاها فاقد  مکان ورزشي و حتي روستايي هم داريم که يک وجب زمين ورزشي و آزاد براي تفريح و ورزش جوانان ندارد اميدواريم که در اين رابطه نيز اداره ورزش و جوانان به فکر جوانان پويا و ورزشکار ما باشند و روحيه آن‌ها را بيشتر و بهتر تقويت کنند


انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html