پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228697
حاشيه‌سازان استقلال درون باشگاه هستند/ نقطه اميد بعد از حضور شفر
تاریخ انتشار : 1396/07/25 09:35:21
نمایش : 1858
پيشکسوت تيم فوتبال استقلال با بيان اينکه استقلال مقابل فولاد نقطه اميدي را نشان داده است، گفت: کساني که تلاش مي‌کنند اين تيم موفق نباشد در درون خود باشگاه هستند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، ستار همداني در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص شرايط اين روزهاي استقلال گفت: آبي پوشان روزهاي خوبي را سپري نمي کنند. آنها درگير يک سري حاشيه ها هستند و متاسفانه منشا اين حاشيه ها هم داخل باشگاه است و همه مي دانند چه کساني تلاش مي کنند تا استقلال موفق نباشد. اين روزها آبي پوشان به آرامش نياز دارند اما متاسفانه برخي از مسئولان با مصاحبه هاي پي در پي تيم را به حاشيه بردند.

وي در خصوص تغييرات بوجود آمده در استقلال و آمدن وينفرد شفر اظهار داشت: به اعتقاد من بايد منصوريان راتا نيم فصل نگه مي داشتند و اگر تا آن موقع نمي توانست شرايط استقلال را بهبود ببخشد بعد او را برکنار مي کردند. شفر در زمان بدي به استقلال آمد. البته نمي توان در مورد او با توجه به اينکه به تازگي به استقلال پيوسته اظهار نظر کرد اما او مربي حرفه اي است و مي داند کار سختي در اين تيم دارد.

پيشکسوت استقلال تصريح کرد: بازي برابر فولاد را ديدم. تغيير محسوسي در استقلال وجود نداشت اما نکته جالب اين بازي اين بود که تا حدودي بازيکنان به وظايف خود آشنا شدند و همين مي تواند نقطه اميدي براي استقلال باشد.

همداني در خصوص رفتار غيرحرفه اي که از مهدي قائدي سر زده است، گفت: به اعتقاد من بايد اين جوان را آگاه کرد که در چه تيمي حضور دارد و چه لباسي را بر تن کرده است. من خودم شهرستاني هستم اگر چه سالهاست در تهران زندگي مي کنم اما فرهنگ زندگي شهرستان با تهران متفاوت است. بايد کساني که از شهرهاي مختلف به تهران مي آيند مسائل فرهنگي را رعايت کنند. متاسفانه وقتي عکس قائدي را کنار نصرالله عبداللهي ديدم که با دمپايي نشسته و پاي خود را مقابل عبداللهي و محمدنوري دراز کرده است تاسف خوردم که چرا کسي تا به امروز به اين بازيکن ياد نداده که هم با دمپايي در تمرين حضور پيدا نکند و هم مقابل بزرگترش رعايت کسوت را بکند. قائدي بايد بداند تيمي که در آن بازي مي کند مردان بسيار بزرگي حضور داشته اند که از لحاظ شخصيتي و فرهنگي در سطح بالايي بودند. نمي دانم چرا همان موقع عبداللهي به او تذکر نداده که با چنين وضع نامناسبي روي نيمکت ننشيند.

پيشکسوت استقلال در پاسخ به اين پرسش که آيا شفر مي تواند در دربي موفق باشد؟ گفت: سرمربي جديد آبي پوشان بايد قبل از مسائل فني بيشتر بر روي شراط روحي رواني بازيکنان کار کند. او مربي با دانشي است و از تجربه و رزومه خوبي برخوردار است و مطمئنم در آينده مي تواند اگر اسير حاشيه ها نشود استقلال را به جايگاه واقعي اش برساند. اين روزها استقلال شرايط بدي دارد و اگر اين روند ادامه پيدا کند روزهاي خوبي را در آينده براي استقلال شاهد نخواهيم بود.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html