پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228690
نبايد به آمريکا اعتماد کرد و سپاه راه درستي را در پيش‌گرفته است
تاریخ انتشار : 1396/07/23 11:06:00
نمایش : 2164
فرمانده سپاه حضرت قمر بني‌هاشم (ع) استان گفت: در اين روزها ترامپ به مردم دنيا فهماند که تأثيرگذاري نظام جمهوري اسلامي ايران و قدرت جمهوري اسلامي از آن‌ها بيشتر است و گفته مقام معظم رهبري را به همه ثابت کرد که نبايد به آمريکا اعتماد کرد وفهماند که سپاه راه درستي را در پيش‌گرفته است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مراسم توديع و معارفه فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان با حضور خانواده معظم شهدا، فرمانده سپاه حضرت قمر بني‌هاشم (ع) استان و فرماندهان پايگاه بسيج در حسينيه حضرت زهرا سلام‌الله عليها اين ناحيه برگزار شد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بني‌هاشم (ع) استان در مراسم توديع معارفه فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان گفت: تهديدها و تحريم‌ها مسئله جديدي نيست بلکه سابقه بسيار زيادي در ايران دارد و مردم ايران به اين تهديدها و تحريم‌ها اهميت نمي‌دهند چراکه از ابتداي انقلاب اين امر را داشته‌اند و مي‌شناسند.

وي در ادامه افزود: رسالت سپاه پاسداران بر مبناي مأموريت سپاه وبر مبناي قانون اساسي که حفظ انقلاب و دستاوردهاي انقلاب اسلامي است وبر عهده سپاه پاسداران مي‌باشد.

وي خاطرنشان کرد: دشمن از ابتدا از بين بردن نظام جمهوري اسلامي ايران را در ذهن داشته و به برکت جنگ هشت سال دفاع مقدس ما به همه ثابت کرديم که خيالي باطل است و به برکت رشادت‌هاي جوانان و جنگ هشت سال دفاع مقدس نظام جمهوري اسلامي پابرجا باقي خواهد ماند وبر خود مي‌باليم و شکرگزار هستيم که در چنين نظامي خدمت مي‌کنيم و راهي را که امام فرمود به‌درستي در پيش‌گرفته‌ايم.

وي اظهار داشت: در اين روزها ترامپ به مردم دنيا فهماند که تأثيرگذاري نظام جمهوري اسلامي ايران و قدرت جمهوري اسلامي از آن‌ها بيشتر است و گفته مقام معظم رهبري را به همه ثابت کرد که نبايد به آمريکا اعتماد کرد وفهماند که سپاه راه درستي را در پيش‌گرفته است.
 
بايد با قاطعيت و شجاعت در مقابل زياده‏‌خواهى‏‌ها ايستادگى کرد

امام‌جمعه شهر فارسان به نوع موضع‌گيري و صحبت‌هاي ترامپ در خصوص ايران اشاره داشت و گفت: عدم پايبندى آمريکا به معاهده‌‏هاى بين‌‏المللى و اتخاذ مواضع قلدرمآبانه چيزى نيست که براى ملت ما و جهان تازگى داشته باشد.

حجت‌الاسلام محسن ملک پور اظهار داشت: آنچه نبايد از آن غافل شد، عبرت از تاريخ و پيشينه مذاکرات هسته‌‏اى و فرايند برجام است که طبق فرمايشات مقام معظم رهبرى به‌‏عنوان يک تجربه تلخ بايد از آن بهره گرفت.

وي ادامه داد: بايد با قاطعيت و شجاعت در مقابل زياده‏‌خواهى‏‌ها و هجمه کور جبهه استکبار، مقاومت و ايستادگى کرد که قطعاً هزينه‏‌هاى مقاومت و ايستادگى به‌مراتب از هزينه‏‌هاى انفعال و ارتجاع و سازش کمتر خواهد بود.

وي دو عنصر ايستادگي و بصيرت را براي مقابله با انواع تهاجم‌هاي دشمن ضروري دانست و خاطرنشان کرد: اين روزها جامعه و کشورمان در معرض تهاجمات گوناگون سياه‌وسفيد، پنهان و آشکار و نرم و سخت قرارگرفته است، البته در آستانه چهل‌سالگي انقلاب، ملت بزرگ و غيورمان در سايه هدايت‌هاي رهبرى حکيم و فرزانه‏، به‌‏سان هميشه با ايستادگى، بصيرت وايماني راسخ اين بار هم کشتى انقلاب را بااقتدار و عزتى مثال‌‏زدنى از امواج فتنه‏‌ها و توطئه‏‌ها عبور خواهد داد.

خطيب نماز جمعه فارسان تصريح کرد: شرمندگى و بلکه رسوايى در دنيا و آخرت براى خواص بى‏‌درد و بى‏‌بصيرت و سياست زدگان بى‏‌سروپايى خواهد ماند که دل به غرب و اروپا داده و در تکاپوى خوش‏‌خدمتى به دشمنان ملت ايران به‌‏ويژه آمريکا، انگليس و اسرائيل هستند.
 
اگر سپاه نباشد ايران نيست و در يک‌کلام سپاه يعني ايران

فرماندار شهرستان فارسان درباره سخنان ضد ايراني ترامپ، اظهار داشت: همه دنيا مي‌دانند که امروز عامل اصلي بمباران‌هاي متعدد و جنگ‌هاي تحميلي به کشورها ازجمله عراق، سوريه، ليبي و يمن خود آمريکايي‌ها هستند.

مرداس طاهري افزود: سپاه پاسداران نقطه اميد مردم همه کشورهاي منطقه است و نيرويي نيست که به اين راحتي‌ها تحريم شدني باشد. هيچ کشور و نهادي نمي‌تواند سپاه را تحريم کند، سپاه همواره در مقاطع حساس چه در داخل ايران و چه در کمک‌رساني به مردم منطقه نشان داده که همراه و همدل مردم مظلوم و ستمديده است.

وي تصريح کرد: جمله امام در همه زمان‌ها صادق مي‌باشد آمريکا هيچ غلطي نمي‌تواند بکند واقعيتي است غيرقابل تغيير و بحث تهديد و تحريم نيز از اول انقلاب با ما بوده و مسئله جديدي نيست.

در ادامه افزود: سپاه تروريست نيست بلکه قلب ملت ايران است و اگر سپاه نباشد ايران نيست و در يک‌کلام سپاه يعني ايران

در اين مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار موسي انصاري تجليل و حميد يزداني به عنوان فرمانده جديد ناحيه مقاومت بسيج فارسان معرفي  شد.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html