پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228689
رجيستري گوشي موبايل براي مردم هزينه ندارد/ جاي نگراني نيست
تاریخ انتشار : 1396/07/22 08:36:03
نمایش : 1562
رئيس رگولاتوري اخبار منتشرشده در مورد هزينه طرح اجراي رجيستري گوشي موبايل و نيز غيرفعال شدن گوشي هاي در دست مردم با اجرايي شدن اين طرح را، تکذيب کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در پي انتشار برخي اخبار مبني بر هزينه اي که طرح رجيستري موبايل به مردم تحميل مي کند و نيز غيرفعال شدن گوشي هاي موبايل در دست مردم با اجرايي شدن اين طرح، حسين فلاح جوشقاني اين اخبار را تکذيب کرد.

رئيس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي در مورد غيرفعال شدن گوشي هاي تلفن همراه در دست مردم با اجرايي شدن طرح رجيستري، گفت: اين خبر درست نيست. طرح رجيستري از ۲۸ مهرماه شروع مي شود و فاز نخست آن تنها مانيتورينگ است. در اين فاز ، اجراي رجيستري از يک سري مدل محدود شروع مي شود.

وي با تاکيد بر اينکه در اجراي طرح رجيستري از مردم به هيچ عنوان پولي به عنوان گمرک گرفته نمي شود، افزود: اجراي رجيستري به هيچ عنوان براي مردم هزينه نخواهد داشت.

معاون وزير ارتباطات، با اشاره به اينکه اجراي رجيستري در مورد گوشي هاي در دست مردم نيست، اظهار کرد: گوشي هايي که تاکنون وارد کشور شده و گوشي هايي هم که در دست مردم است در طرح رجيستري مجاز تلقي مي شود و لذا جاي هيچ نگراني براي مردم نيست.

طبق اعلام وزارت ارتباطات، يکي از رسانه هاي فارسي خارج از کشور طي خبري اعلام کرده بود که گوشي هاي تلفن همراه در دست مردم که از مبادي غيررسمي وارد کشور شده اند با اجراي طرح رجيستري غيرفعال مي شود و براي فعال شدن نياز به پرداخت ۱۵ درصد عوارض گمرکي است که اين خبر تکذيب شد.

مهر

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html