پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228688
پنتاگون حوزه هاي جديدي از اعمال فشار بر ايران شناسايي مي کند
تاریخ انتشار : 1396/07/22 08:34:28
نمایش : 1456
ارتش آمريکا اعلام کرد که به منظور حمايت از راهبرد جديد ترامپ در قبال ايران، «گستره کاملي» از همکاريهاي امنيتي، برنامه ها و وضعيت قرارگيري نيروهاي خود را مورد بازنگري قرار مي دهد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از رويترز، ارتش آمريکا روز جمعه اعلام کرد که در حمايت از راهبرد جديد «دونالد ترامپ» در قبال ايران- که تشديد برخوردهاي تقابل جويانه را نويد مي دهد- «گستره کاملي» از همکاريهاي امنيتي خود، طرحها و وضعيت قرارگيري نيروهايش را مورد بازنگري قرار مي دهد.

رئيس جمهوري آمريکا روز جمعه در سخنراني خود و در ادامه ادعاهاي واهي واشنگتن وعده داد که مانع از دستيابي تهران به تسليحات هسته اي شود.

در همين رابطه سرگرد «آدريان رنکاين گالووي» سخنگوي پنتاگون بدون ارائه جزئيات دقيق به خبرگزاري رويترز گفت که ارتش آمريکا در حال سنجش و ارزيابي وضعيت قرارگيري نيروهاي نظامي و همچنين برنامه ريزي هاي خود است.

وي در ادامه مدعي شد: «ارتش آمريکا در حال شناسايي حوزه هاي جديدي از همکاري با متحدان خود جهت اِعمال فشار بر ايران، خنثي سازي نفوذ بي ثبات کننده تهران و محدود ساختن نمايش قدرت تهاجمي اين کشور به ويژه در حمايت از گروهها و شبه نظاميان تروريست است!»

اين در حالي است که پنتاگون از مدتها پيش با ادعاي اينکه فعاليتهاي منطقه اي ايران عامل برهم زننده ثبات در خاورميانه است، بطور ويژه اي بر روي ايران انگشت گذاشت، و روز جمعه نيز هشت حوزه از اين فعاليتها را در فهرست خود قرار داد.

اين حوزه ها عبارتند از: توسعه و اشاعه موشک بالستيک، تهديد آزادي دريانوردي به ويژه در خليج فارس، حملات سايبري عليه آمريکا، اسرائيل و متحدان و شرکاي آمريکا در خليج فارس و نيز خصومت سازش ناپذير و بي امان نسبت به اسرائيل.

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html