پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228678
صدور ماهيانه۲.۵ميليون کارت هوشمند ملي/ زمان ابطال کارت‌هاي قديمي
تاریخ انتشار : 1396/07/18 09:21:07
نمایش : 1535
سخنگوي سازمان ثبت احوال از صدور ماهيانه دو ميليون و ۵۰۰ هزار کارت هوشمند ملي خبر داد و گفت: کارت هاي قديمي سال آينده بي اعتبار مي شود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سيف الله ابوترابي در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اينکه روند صدور کارت‌هاي ملي هوشمند طبق برنامه ريزي درحال انجام است، اظهار کرد: در حال حاضر همکاري خوبي بين سازمان ها و ادارات مربوطه و به ويژه اداره پست وجود دارد.

وي تصريح کرد: هم اکنون ۲۷ ميليون کارت هوشمند صادر شده و اين در حالي است بر اساس آمار ماهيانه ۲ ميليون و ۵۰۰ هزار کارت صادر مي‌شود.

سخنگوي سازمان ثبت احوال بيان کرد: با توجه به هماهنگي ها صورت گرفته و گسترش دفاتر در سطح کشور درحال حاضر صدرو کارت هوشمند به ۱۵ روز رسيده است و اين در حالي است که تعرفه‌هاي دريافتي نيز بر روي سايت سازمان و دفاتر صدور کارت نصب شده است.

ابوترابي با تاکيد بر اينکه اعتبار کارت‌هاي ملي تا پايان سال خواهد بود، افزود: با توجه به زمان باقي مانده از هموطنان درخواست مي شود هر چه زودتر نسبت به تعويض کارت خود اقدام کنند.

وي با تاکيد بر اينکه زمان اعلام شده براي استفاده از کارت‌هاي ملي قديمي تمديد نخواهد شد، بيان کرد: در سال آينده کارت‌هاي ملي بي اعتبار شده و در هيچ سازمان و دستگاه‌هاي مورد تاييد نخواهد بود.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html