پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228677
اقدام آمريکا درتروريستي خواندن سپاه آنها را نزد ما منفورتر مي‌کند
تاریخ انتشار : 1396/07/18 09:19:27
نمایش : 2015
وزير امور خارجه کشورمان تاکيد کرد: اقدام آمريکا در تروريستي خواندن سپاه آنها را نزد ملت ما منفورتر مي‌کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، به نقل از صدا و سيما، محمدجواد ظريف در حاشيه نشست هماهنگي مراسم چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي درباره اقدام آمريکايي ها در قراردادن نام سپاه در فهرست سازمان هاي تروريستي هشدار داد و گفت: آمريکايي ها با چنين اقداماتي خودشان را منزوي تر مي کنند و در چشم ملت ما منفورتر مي شوند.

وي تاکيد کرد: در صورتي که مقامات آمريکايي چنين اشتباه راهبردي را مرتکب شوند، جمهوري اسلامي ايران حتما اقدام متقابل خواهد کرد؛ البته اقداماتي طراحي شده است که در زمان مناسب اعلام مي کنيم.

رئيس دستگاه ديپلماسي کشور گفت: بارها اعلام کرده ايم که سپاه پاسداران افتخاري براي کشورمان، ضامن دفاع از ميهن و تداوم انقلاب و دفاع کننده از مرزهاي کشورمان بوده و هست و نقش سپاه پاسداران در جنگ تحميلي نيز نقشي بسيار درخشان است.

ظريف تاکيد کرد: غربي ها اين موضوع را کاملا و به خوبي مي دانند و در برجام نيز کاملا مشخص است که جمهوري اسلامي ايران درباره توان دفاعي اش مذاکره نمي کند.

وي ادامه داد: آنان هستند که بايد براي فروش هنگفت سلاح در منطقه غرب آسيا که آن را به انبار باروت تبديل کرده اند ، پاسخگو باشند و سياست هايشان را در اين منطقه تغيير دهند.

رئيس دستگاه ديپلماسي گفت: جمهوري اسلامي ايران تجربه جنگ تحميلي و حمايت هايي را که از رژيم متجاورز صدام شد ، دارد و در ان آزمون آموخت که بايد براي دفاع از خودش فقط به مردم و توان خويش متکي باشد.

ظريف در پاسخ به پرسش ديگري مبني بر اينکه در صورت خروج آمريکا از برجام واکنش ما چه بايد باشد ، تاکيد کرد: بارها اعلام کرده ايم که جمهوري اسلامي ايران سياست هايش را بر اساس بهره مندي از منافع برجام تعيين مي کند و حتماً انتخاب هاي متعددي هم در داخل برجام و هم بيرون از آن دارد.

وي افزود: ما بر اساس اينکه چه ميزان از منافع جمهوري اسلامي ايران رعايت شود ، اين انتخاب ها را اجرا خواهيم کرد.

وزير امور خارجه گفت: البته آمريکا در اين مرحله به خروج از برجام نرسيده است و برنامه ديگري دارند؛ در واقع سياست هاي دولت آقاي ترامپ اين بوده است که ايران را از منافع برجام محروم کند.

ظريف تاکيد کرد: ما با سياست هاي خودمان اجازه نخواهيم داد که آمريکا چنين اقدامي کند و تاکنون موفق بوده ايم و در آينده هم با اقدامات مناسب اين سياست ها را ادامه خواهيم داد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html